MrMustangs Grand Euro Tour

Det är ju mitt. :joy::joy::joy:

1 gillning

aaahhh...blandade jag ihop en skäggig jävel med en annan skäggig jävel? <3

5 gillningar

Ja det är ju inte lätt när man har babyhud på kinderna. :joy:

3 gillningar

Touchdown i Hannover. Hotellet fixade gratis laddning. Nu kan man ta sig en kall eller tre :beer_mug::beer_mug::beer_mug:

10 gillningar

Gratis laddning, pratar vi öl eller el här? :rofl:

1 gillning

El tyvärr :sweat_smile:

Jag tror på dig! Fortsätt kämpa! #styrkekram

1 gillning

Cordon Bleu, @RolexJocke skulle bli stolt.

9 gillningar

Man måste ju smälta maten :ok_hand:

5 gillningar

Fernet, Gammeldansk eller beska droppar? :heart:

Deras egen variant. Smakar som som en blandning av Fernet och Gammeldansk.

2 gillningar

Blev inget foto men frukostbuffén var 10/10. De hade allt man kan önska sig, säkert 50 olika pålägg att välja på, fräscha frukter som meloner ananas, papaya, vindruvor etc. Och det bästa av allt, amerikanska pankakor med lönnsirap. Nu är det bara att sätta sig i bilen och börja rulla nedåt Nürnberg. Konstaterar att deras gratisladdning har funkat klockers, så jag kunde till och med förvärma batteriet, så jag borde klara mig i stort sett hela vägen till Nürnberg med bara ett stopp. Beror lite på hur tung man är på gasen, men tysk asfalt gör underverk med förbrukningen. 140-150 på tyska vägar drar lika mycket som 110-120 på svenska vägar iallafall med Mustangen.

7 gillningar

Noterade det när jag var nere i Europa med. Min kärra gick lika långt på Autobahn som på E22 trots högre fart.

1 gillning

Det låter nästan som ett NH Hotel. Deras frukostar är helt magiska.

Stannade och laddade i Eichenzell, helt magiska mackor på ett café precis vid Teslamacken.

3 gillningar

Fick en utskällning av en tysk för att jag blockade en laddare, men vad ska man göra när teslaladdaren är en meter lång? Försökte ändå ta den längst ut på kanten.

Det problemet slipper du snart när laddporten sitter på rätt sida.

1 gillning

Det är ett härligt språk att ge utskällningar på. Jag testade en gång, väldigt tillfredställande. :laughing: :heart:

2 gillningar

haha o de fanns säkert 20 lediga !

1 gillning

Varför tog du inte den yttersta? Eller var du sugen på lite tyskt smisk? :joy::joy: