MagSafe đŸ§Č

@ante Deras skal har inbyggda magneter, ja.

Jo, jag vet att Apples skal har inbyggda magnet. ÄR osĂ€ker om det Ă€r just det skalet som marten menar.

Ok. Ja, det Àr ju sÀllan speciellt tydligt :slight_smile:

Japp de Àr de , tror inga andra har MagSafe ringen Àn

Otterbox har skal med Magsafe.

Oki , de hade ja missat ! :+1:t2:

Är de nĂ„n som fĂ„tt plĂ„nboken , hur sitter den ? TĂ€nker pĂ„ kanterna , fickorna typ jeansfickan , sitter den kvar bra ?

AvbestÀllde och Äkte till TÀby förra veckan för att hÀmta ut en Magsafe Wallet. Fin Design, liten och smidig. Sitter bra men inte stenhÄrt. Jag som alltid försiktigt placerar min iPhone (utan skal/skydd) i jeansen upplevde inga problem alls, varken nÀr mobilen skulle upp eller ner.

Dock behöver man tĂ€nka pĂ„ att varje gĂ„ng plĂ„nboken ska anvĂ€ndas sĂ„ mĂ„ste man lossa den frĂ„n iPhonen för att fĂ„ upp kortet/korten, vilket krĂ€ver tvĂ„ hĂ€nder (alltsĂ„ man mĂ„ste hĂ„lla telefonen med en av hĂ€nderna😅).

Gillar den skarpt, absolut inte sÄ löst sittandes som vissa klipp pÄ Youtube fÄr det att se ut. Jag kommer dock endast anvÀnda den som ett komplement dÄ och dÄ. Inte som min dagliga plÄnbok.

Kommer det inte fastna massa gem, metallflisor, stekpannor och annat pÄ telefonen eller sitter magneten i laddaren?

Ok , tack för beskrivningen!! Drygt ÀndÄ o behöva ta loss den :face_with_raised_eyebrow:

https://m.youtube.com/watch?v=LP6ppSM3xq4
bild

En telefon för folk som jobbar pÄ kontor alltsÄ.

Fast kanske kommer bli en snygg rep-ring pÄ alla baksidor.

Metallen borde inte repa glaset men tillslut sÄ kanske det kan nöta ner sÄ man fÄr en fin ring pÄ telefonen, eller sÄ kanske den smittar av sig pÄ byxorna sÄ man kan fÄ en fin ring pÄ de:
bild
:joy:

1 gillning

Den ringen pÄ byxorna har man ju redan
 :slight_smile:

Blir en pÄ andra fickan dÄ ocksÄ :wink:

Jag har fÄtt min. Men inte riktigt anvÀnt Ànnu eftersom telefonen kommer pÄ fredag.

1 gillning

Haha ok :+1:t2:

SvÄrt att bestÀmma mig om man ska köpa ett skal eller inte till 12 pron :thinking:

Ja jag velar ocksÄ om jag ska göra det eller inte och vilket isf? :thinking:

Nu fattas bara huvudrollsinnehavaren. :grimacing:
bild

9 gillningar