MacBook Pro 13" M1 - vad är det här för magi!?

Alltså som dina ögon tindrade när du nykär förklarar att Apple skapat magi :blush:

3 gillningar

Hahaha!

Lika många skruvar!:joy::joy:

För att inte tala om gummifötter :smile:

1 gillning

I ljuset av det där får man ju ändå säga att det är Magiskt av Apple..:sunglasses::joy:

2 gillningar

Funkar om man inte har så stora krav på GPU såklart eller behöver fler portar, expansionsmöjligheter. :slight_smile:

Nice med valrfrihet. :slight_smile:

Fick bli en MacBook Pro M1 idag. Kunde inte vänta längre… Köpte den ikväll så får testa ordentligt imorgon. :smiley:

4 gillningar

Börjar ju bli riktigt sugen på en MBP M1. Men ska försöka hålla mig till M2 och fyra Thunderbolt.

M1X verkar den heta!

Aha, och 4 portar på det, sedan är jag såld…:blush:

Tips:

Problemet är väl att man inte får plats med lika mycket på skärmen eftersom allt blir så stort.

Och är det någon alls som faktiskt tycker att skärmen är blurry vid standardinställningarna? Jag tycker det ser ut som alla andra retinaskärmar, d.v.s. supercrispy.

Finns givetvis både fördelar och nackdelar. Min åldrande syn gillar ändringen.

Jag har för bra syn än :slight_smile:

Marco Arment, utvecklare av bland annat Instapaper och Overcast, har sålt sin iMac Pro och arbetar numera med en MacBook Air M1:

2 gillningar

Inte oväntat. Han har funderar på det ett tag. Det som hindrat honom förut var bristen på bra 5K-skärmar.

Nu får de släppa en uppdatering som fixar problemen med bluetooth snart. Håller på att bli galen på detta.

Vad är det som strular med blåtanden?

Släpptes ju igår. Hjälpte inte det?