Ljud till teven

Japp! :slight_smile:

Kunde ej hålla mig. Är inne i träsket nu😍


2 gillningar

Välkommen

1 gillning

Nu är jag ju själv Sonos-användare men du köpte alltså den minst prisvärda lösningen just nu :slight_smile:

2 gillningar

Sekten är alltid bäst @Esse

1 gillning

Haha, de mjuka värdena är viktiga :slight_smile:

2 gillningar

Bubblan i ett nötskal, folk vill ha tips och gör tvärtom. Sen gammalt. :joy::joy::joy::joy::joy:

Så det är bara att du förbereder dig och öppnar upp Sonos supporten ikväll. :joy::joy::joy:

4 gillningar

Ja herregud.

2 gillningar

Vad hände här? :joy::joy::joy::joy:

2 gillningar

Pratade med säljaren som avrådde till Samsung-systemet jämfört med Sonos. Det var ej samma klara ljud osv. Tänker att alla man pratar med (de flesta) är nöjda med Sonos. De är jävligt snygga och fint ljud :).

Kommer ev komplettera med en MiniSub :slight_smile:

1 gillning

Enligt säljaren så var det som dag och natt mellan att välja Sonos…. Eller Samsung paketet

Och säljaren hade säkert själv Sonos hemma. Tycker att de alltid brukar ha det de rekommenderar.

Bättre provis på Sonos än Samsung. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Antagligen…

Haha, i och med att Samsung har Sub:en så skulle jag säga det, men till Samsungens fördel.

2 gillningar

På löpet i nästa vecka. :joy::joy:

9 gillningar

Lita aldrig på en säljare hos Elgiganten :smirk:

2 gillningar

Nä jag vet så klart att säljare är säljare. Men det känns som att Sonos är en välkänd kvalitetsprodukt som få är missnöjda med?

Det skall mycket till för att vara missnöjd med något i den prisklassen :slight_smile:

Skulle ändå vilja testa med två HomePods Mini också för att höra om det är någon märkbar skillnad. Är ändå ca 2000kr mot 5400kr…. Då @Zop väckte en tanke där med sitt inlägg

Kunde bara testa Beam lite snabbt igår då dottern sov, men lät bra iaf :slight_smile:

1 gillning