Yes, händer ofta! Kör iOS 26.1
hoppas Apple löser detta!
Yes, händer ofta! Kör iOS 26.1
hoppas Apple löser detta!
Japp händer mig titt som tätt ![]()
Har problem med höjd i CSS på safari iOS 26.
100vh, 100% 100dvh osv..
Provade även med:
min-height: -webkit-fill-available;
.fade-out-div {
position:fixed;
width:100%;
height:100%;
min-height: -webkit-fill-available; /* For iOS Safari */
display:flex;
}
@richardtenggren @marges Har ni stött på samma problem?
bra att de finns tänker ja , man ska alltid klaga på något , små appar utan text under och en rad appar till tack
Tycker också att det är snyggt i kombination med en passande bakgrund. Men som du säger blir det svårt att navigera rätt bland ikoner trots att muskelminnet vet vart dom är. Med det sagt så håller jag hårt i min färgglada hemskärm ![]()
Välkommen tillbaka förresten, känns kul att ditt namn dyker upp i trådarna igen ![]()
Håller med! Ge mig mer plats och mindre ikoner!
Eller hur, säkert bara ungdomarna som kör det där!
Tack! Kul att vara tillbaka och surra med er alla igen!
Händer i princip varje gång..
Mina ögon hade svårt med det första dagarna. Men nu är det så mycket “Lugnare” på skärmen, jag kör “genomskinlig”. Har testat att gå tillbaka till det färgglada men då vet inte ögonen var de ska fokusera.
Ah okej okej, kanske ska ge det en chans då!
Jag börjar gilla iOS 26 mer och mer. Den här glaslooken är ju riktigt fin. Det ser ut som vattendroppar på skärmen, och de rör sig på ett rätt coolt sätt ibland när man trycker på dem.
Jag har inte haft tid senaste tiden att leka… ![]()
Jag bara älskar iOS 26!
Visste inte att du hackat @Zop s telefon. Extra mörkt tema deluxe ![]()
Kör alltid mörka hemskärmar, men alltid ljusa teman på allt annat! Darkmode är det värsta jag vet!
Jag gillar darkmode, men jag låter telefonen växla mellan mörkt och ljust tema med solens upp och nedgång. Bubblan är dock alltid på mörkt tema, nåt annat är otänkbart.
Leka och leka
tänkte du stött på i jobbet ![]()
Du och jag, @Mathias_Severyd. ![]()
Mm ljust är fint.
Man kan ju även minska vitpunkt. Så det inte blir solarie på kvällen ![]()