japp fick ta bort , man måste ju ladda fullt annars missar man ju 5-8 timmar
Jag använder mest mina Airpods på gymmet och om jag tittar på film sent på kvällen på AppleTVn för att inte störa grannarna. Så batterimässigt klarar jag mig gott och väl på 80%.
ja ska man tänka rent krasst så funkar de ju men ja laddar ju alltid snabbt och till 100 , så man ska klara sig längre
Tror det var det som tog död på mina gamla Airpods, batteriet räckte typ 1,5 timme på slutet. De laddade jag alltid till 100%.
Finns ju massor med tester på det där både för iPhone och AirPods, det är minimal skillnad på att köra optimerad laddning eller inte.
skulle inte tro att de beror på laddningen , mera timmarna du lyssnar
På telefonen kör jag bara optimerad laddning till 100% varje natt, finns ju vissa som kör en hård 80% spärr där. Dock är ju telefonen rätt batteritörstig. Normalt gör jag av med kanske 50% på ett dygn, men är jag ute någonstans och kör mycket 5G så går det mer.
Är det mjukvaran eller bara 3orna?
Nu ska vi inte blanda ihop snyggt med läsbart.
Finns många saker som är snygga men svårlästa. mjukvara, förpackningar osv.
Med det sagt är det ju viktigt att behålla läsbarheten. Men det gör inte vista snyggt.
Tror att de kommer ersätta enheten med något som gör mer än bara tv så ett helt nytt namn är troligare.
Mycket märkligt att namnbytet sker nu.. och inte när den nya produkten kommer. Men det klarnar väl.
Apple Live, on-demand... hmm ja finns ju många fula namn. + Var rätt bra ändå.
Namnbytet kommer nog till 26.1 även om betorna som kom igår har kvar + i namnet
Optimerad laddning har funnits i några år även till AirPods.
Publika betor ute nu!
Hahahahaha, jag har aldrig någonsin stött på någon som lägger så mycket vaken tid på batterihantering av olika slag ![]()
Du hade lätt sparat ihop till en veckas semester till om du bara hade använt produkterna och laddat som vanligt ![]()
Musse & Musse = Snillen spekulerar. ![]()
![]()
Speciellt inte som man ändå köper ny lur varje år också! Vad kan hända på ett par månader liksom! ![]()
Men hallå, andrahandsvärdet! ![]()
Har någon av er någonsin varit med om att ni sitter och håller på med telefonen och då kommer en notis från en app längst upp på skärmen och sedan tre sekunder senare kommer samma notis på klockan?
Om man har telefonen aktiv når man får en notis så ska ju inte den dyka upp på klockan…?