iOS 26, iPadOS 26, macOS 26 och övriga Apple-uppdateringar

Nej nej nej! Det är bara precis innan sommaren när betan av det helt nya systemet släpps som bank-id kan krångla. Aldrig så här långt in när systemet är klart och bara nya funktioner släpps.

Ja det blir spännande med 11GB nya emojis. :joy::joy:

Håller inte med. Påminner om att Vista var en sorglig blandning av ikoner och färger.

För att inte tala om nästa år.., då fullt fungerade telefoner ej kommer fungera med BankID... då får vi nog fullt av medlemar från PRO och undrar hur de ska göra med BankID....

Kanke Freja mfl tar chansen...

IN FULL LIQUID GLAS GLORY?!

Nu ska vi vara snälla mot åldringarna. :joy:

Det var inte meningen så, kul grej med PRO och Pro :sweat_smile: (så egenteligen fel telefon på bilden, bör vara en äldre)

BankID däremot ska nog ha en känga eller två.

Jag blev inte direkt kränkt så du kan vara lugn och harmonisk. :joy::joy:

Du är ju rena barnet :partying_face:

kanske...

@admins kan man inte tanka upp .png?

nu så liquid glas galore!!

Fick ju visserligen legitimera mig på 55+ baren men jag platsade med råge. :joy::joy:

Av två fula gränssnitt är nog ändå Vista snyggare. Bara den detaljen att det inte blir några konstrasptoblem och att text alltid har samma färg.

Nåja, beta 3 för Apple Watch fixade mätningarna av blodets smyrehalt som försvann för mig i beta 2.

Den stora skillnaden för tvOS beta2 och beta3

Men de hann inte fixa nya namnet…

Apple TV+ har bytt namn till… Apple TV

Så nu är kan man se Apple TV i Apple TV på Apple TV. Helt logiskt!:rofl:

Men folk omkring mig säger aldrig Apple TV+ utan bara Apple TV. Så ganska naturligt.

Nu skulle det vara smidigt om de döpte om hårdvaran till iTV eller något annat.

Jag är portad där i 20+ år till :joy:

Som någon påpekade, det skulle fungera mindre bra i UK

Är detta nytt att AirPods laddar till 80% om man inte manuellt trycker på ladda till fullt nu? Har inte sett det förut.