Hittade precis. Har så gamla bilder, så de gick inte få över till Poster automagiskt. Så jag orkade inte ![]()
Jag tycker den skulle vara blurrad på överdelen istället. ![]()
![]()
Haha inga av alla ”coola” effekter är aktiva på SE 2020 och all genomskinlighet är väldigt sparsam jämfört med modernare lurar.
26.2?
Inte 26.1 beta 2?
Så kanske det hette..
Borta är den i alla fall.
Inte @xms67 han betatestar med musik och ligger i framkant. ![]()
![]()
Jag gick igång på alla cylindrar. Händer inte så mycket här som man blir glad för det lilla..
. Besvikelsen när det inte hade hänt något... ![]()
![]()
Strålande. Testade larmet och nya svepfunktionen nu och det stämmer. Som jag skrev oven, det händer så lite här att jag blev eld o lågor när en PB kom. Tänkte då att det var 26.2 och inte Beta 2..![]()
Du blir snart micromanagementmästare av iOS ![]()
Upptäckt på morgonen att PB 2 26.1 ändrade en del grundinställningar och annat. Snabb- och kameraknapp hade fått nya inställningar. Fokusläget var påslaget till måndag någon gång. Larmet var på, som tur var ett som var inställ på 11:00.
Sedan tror jag inte att den här rutan tidigare la sig i vägen för svaraknappen.
Jag tillhär de som aldrig riktigt märkt någon skillnad på skärmar som har 60 eller 120 hetz. Nu när jag läser en artikel nyhetsartikel via min MBP M1 Pro reagerar jag på att scrollande är ganska hackigt. Kan inte svära på att det inte alltid har varit så. Men det stör mig helt plötsligt. Jag har kollat sp att ProMotion är på. Har även startat om datorn utan någon skillnad.
Frågan är om någon som kör någon variant av macOS 26(jag har 26.0.1) upplever detta hackande?
Fast @ChatterDuck har väl airversionen ![]()
Yep, men ser fortfarande ut som Windows Vista.
Helvete vad det kommer att bli problem. Imorgon är "Funkar ditt BankId?" den mest postade frågan. ![]()
![]()