iOS 26, iPadOS 26, macOS 26 och övriga Apple-uppdateringar

Nu när äntligen familjen är med på iOS26 så skulle jag ”överraska” varje familjemedlem med rolig och personlig bakgrund i vår respektive Meddelande-tråd men ingen bakgrund har ändrats på någon av deras 3 mobiler.

Jag uppdaterade också idag från beta till officiella versionen🧐

Gillar det och tycker att det är snabbt på min iPhone 12.

Det får jag väl ge det att det känns rappare.

Glashütte... Fina grejer :slight_smile:

Har kört betan över helgen bara iofs. Men tycker det är fult, inkonsekvent, suddigt, buggigt och laggigt.

Nytt utseende bara för att det ska vara nytt typ. Tillför noll i mitt liv hittills. Eller inte noll. Gillar låsskärmens stora klocka (men det skulle de kunnat fixa utan glas-tramset).

Låt människan stänga sina appar..

Kommit till IPhone 14 med nu.

Verkar som att IPhone SE2020 också får evigt liv…

Kanske inte jättetydligt.

Vet inte om felet är Apple eller Overcast men vitt på ljusgrått är inte bra :confused:

Herrejösses vad nya OSet äter batteri både på klockan och luren. Brukar det vara typ ett dygn tills saker och ting lugnat sig? Kommer ju behöva stödladda efter gymmet sen :thinking:

Såg på betan att det fanns en varning om högre förbrukning på batterisidan första kvällen.

Du får byta till PodMe. Då får du dessutom F1 podden. Tycker den appen är sjukt stabil.

Nja, Overcast har jag svårt att byta från. Men får de inte ordning på detta så är det nog dags att testa något annat.

Nej, kanske inte men tryck där nere så får du senaste versionen av iOS

Det är väl lite knepigt med namn när både beta och huvudreleasen är ios26

Podme

Overcast

Föredrar en app som inte spårar mig.

Testade nu och här ser det inte likadant ut.

Tack!

Då finns det hopp. Har testat att stänga ned Overcast och göra en hård reset men det ser lika illa ut. Men plötsligt en dag så har det nog löst sig :slightly_smiling_face:

kan jag ta bort sökrutan som dyker upp i nästan alla apple egna ”appar” ända gången ja kör sök e spotlight ..

Det kom en uppdatering till appen i går.