Men vad trevligt! tack! Vägrar göögla ner min lur
Men Comic Sans? Kände som dig i början men det växer på en sen när man har haft det ett tag. Nu ser iOS 18 ut som skräp i jämförelse. Döm inte ut det än utan ge det lite tid =)
Det gör väl Android-användare fortfarande?
Tycker nog Material ger ett bättre första intryck än detta glashaveri.
Du nailade precis det jag menar. Man känner sig ju som @pao nu.
Det kommer se bättre ut när du dödar dina notiser =)
Det växer som du säger. Efter 25 minuter vill man inte gå tillbaka.
Japp, tog ett par dagar för mig. Ju äldre man blir desto mer anti blir man stora förändringar men nu kan jag inte titta tillbaka på hur det var innan =)
Det här med att man ska kunna se hur långt det är kvar att ladda finns det inte nåt sätt att se det direkt på låsskärmen? Just nu verkar jag bara kunna se det om jag går in i batteriinstäööningarna.
Det dyker upp på låsskärmen när man sätter den på laddning längst upp. Visas bara en liten stund sen försvinner det. Hoppas att det kommer en toggle längre fram sen som låter oss ha det på jämt.
Vad ska du med det till? Man ska inte döda appar, iOS sköter det där automatiskt.
Jo jag vet men det är jobbigt när man har 50 öppna samtidigt och ska växla lite mellan dem.
Lär dig att använda Spotlight =) Sen skrev du ju att du ville stänga alla, det är ren galenskap ju. Drar mer batteri om du dödar allt hela tiden och sedan ska öppna det igen. Apple hanterar apparna i bakgrunden helt automatiskt så glöm bort det där tänket helt.
Använder det redan men varför får man inte vara chef över sina egna appar? ![]()
För att operativsystemet inte är byggt för det, inte på iOS och inte på Android =) Du som är så mån om batterihälsa och batteri borde ju verkligen inte döda appar hela tiden =)
Du kommer aldrig att bli en chef över någonting. ![]()
![]()
De senaste är ju längst ut till höger? Spelar ingen roll om man har 3 eller 50.