Vilken dag kommer nyheterna i iOS presenteras, är det på måndagen?
hahhaha det blir bara bättre och bättre
8:20 in ![]()
För tusan Apple gör om iPad OS.
mm, alla OS nyheter visas på första dagen
Utöver att "pro" bara är ett namn så tycker jag att många ofta glömmer att "professional users" är olika grupper. Ipad är kanske inte "Pro" för programmerare men kan mycket väl vara "superpro" för grafiska designers och konstnärer.
Absolut!
Kanske iPad Pro Designer ![]()
Spiken i kistan för Bitwarden?
Och jag har årsavgiften för 1Password på gång - men jag kör ett år till så får vi se vad som händer
Tror att det finns fortsatt behov av plattformsoberoende lösenordshanterare.
Alltid!
Jag var lite i samma situation häromveckan men valde att inte förnya efter en väldig massa år med 1Password. Måste säga att en vecka eller två utan har varit knöligare än jag trodde (även om allt gammalt i 1Password ligger kvar utan möjlighet att redigera)…
Försöker stå ut tills måndag så jag hör vad Apple presenterar, sedan hakar jag på 1Password igen, antingen ett år eller månadsvis tills iOS 18 kommer.
Precis!
Jag har själv lyckats få bort alla icke-Apple-prylar senaste åren så borde kunna klara mig utan extern hanterare, men även det är svårt…
Apples lösning duger säkert för de flesta men jag är tveksam till att den kommer att vara tillräcklig för mig.
Blir det någon skillnad mot Nyckelringen eller är det mer att man pekar in det i en separat app?
Blir väl några nya funktioner eftersom det står att även alla wifi-lösenord ska vara tillgängliga i appen.
Är eventet på måndag eller tisdag?
Måndag 10:e juni 10 AM PT, brukar bli 19:00 hos oss.
@Marcus_Attefors blev det ingen podd om vad ni hoppas på, på årets wwdc? ![]()