Lagt till mig som digital arvtagare? 
Redan den senaste betan fixade styrplattan, men här kommer det officiellt.
“Den här versionen innehåller också buggfixar för din Mac:
• Skrivbord och skärmsläckare kunde sakna innehåll när du hade valt bilder från Bilder-biblioteket.
• Styrplattan kunde sluta svara på tryckningar och klickningar.”
Har just laddat ner uppdateringen på jobbdatorn. Sätter igång själva uppdateringen när jag går ut för lunch
Jag trycker in den nu och kör förmiddagens möten på telefonen 
På iPad?
Monterey på MacBook air
Nu är min jobbdator up and running… 
Och jag är mätt efter lunchen
Märkte en bugg i senaste monterey nu.
Om jag klickar på ett fönster och drar i det och sedan släpper så släpper inte musen fönstret, det hänger kvar i pelaren. Måste starta om datorn. Hänt två gånger på 30 min.
Kul funktion, ser att våran morgontidning i väst, Göteborgs posten skickar min data till mååånga ljusskygga platser.
Outlook appen vill veta var jag är typ hela tiden.
Älskar Apple 
Jag kör GP i safari med 1blocker. slipper all jäkla reklam då.
Tradera är nog värst, hade 621 trackers 
Storytel kontaktade någon adress i Ryssland sist jag använde tjänsten.
Adressen de kontaktade var report.appmetrica.yandex.net.
Fick du något svar varför? Misstänker att du frågade dem 
Hej igen, tack för ditt tålamod!
Tack för din fråga angående texten i sekretesspolicyn. Policyn är för närvarande under granskning och kommer att uppdateras inom kort för att göra den mer användarvänlig.
Vi har använt Appmetrica för att mäta marknadsföringsprestanda och vi nämner inte alla våra processorer vid namn i policyn. Avsnitt 6 som du hänvisar till är tänkt att vara transparent med avseende på våra huvudsakliga lagringsservrar, medan till exempel avsnitt 10.2 är avsett att informera våra kunder om att vi kan använda tredjepartsprocessorer för att mäta marknadsföringsprestanda.
Jag hoppas att detta svarar på dina frågor annars är du varmt välkommen att återkomma!

nytt i 15.2, något man bör slå på?