iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey och övriga Apple-uppdateringar

Så ska det vara. :slight_smile: Blir bättre och bättre.

1 gillning

Ja, jag är tvungen att ha magsafe batteriet för att ”klara” genom dagen.

Klockan är däremot helt ok

1 gillning

Tvärtom här. iPaden klarar typ 8 timmars användande. Klockan var redan nu nere på 40% så hade inte klarat resten av dagen. :smiley: Tycker ändå det är trevligt köra beta då man får vara med om förändringar och hänga med på resan.

Fungerar Bredbanskollen för er som kör PB 66? Inte hos mig.

1 gillning

Funkar i alla fall på DB 6 här, bör ju vara minimalt med skillnad på PB och DB.

Det gör det för mig. Använder den appen sällan. Kör speedtest istället.

1 gillning

:ok_hand:t2:

2 gillningar

Är det inte så att speedtest samlar onödigt mycket data?

Om man tillåter det.

1 gillning

Aha…:+1:

2 gillningar

En sak jag saknar med väderappen är att kunna flytta runt ”rutorna” för olika parametrar . Den stora rutan ”temperatur” är helt ointressant.

Den är mer intressant om man klickar på den och sedan väljer lagret ”nederbörd”. Önskar att det gick att ha det påslaget som standard för den rutan.

1 gillning

Jo precis, man kommer även åt den via kart-ikonen i nederkant. Skulle vilja kunna flytta om och dölja vissa saker.

Vill du ha nederbörd förvalt för att kunna se om det regnar i Gbg? :joy:

Det var du som sa det. :zipper_mouth_face:

@bjorsi menade att han ville kunna flytta runt vädret så @zop fick regn. :joy::joy:

Hittar ut själv.

5 gillningar

Alla mina konversationer försvann :joy: Eller ja, nästan alla.

Men, min väderapp ser inte alls ut så där… Finns det någon inställning någonstans?

Jag lyckas exvis inte komprimera min 10 dygns prognos och har dessutom en detaljerad prognos ovanför 10 dygns prognosen.

Scrolla ner lite i väderappen

Menar du att man kan minimera 10 dagars prognosen där? Min är inte minimerad som bjorsis.