iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey och övriga Apple-uppdateringar

Outlook kraschar hela tiden i macOS Monterey.

1 gillning

Bästa featuren!

Ja, synd att detsamma inte gäller Slack.

1 gillning
2 gillningar

Ikväll är det dags att hoppa på tåget. Inte varit så sen på många år men känns bra. :+1:t3:

6 gillningar

Nu hoppas jag dom skämtar.

Hur får man bort stenålders menyn längst ner?

Suuuuuck.

2 gillningar

Den försvinner när man scrollar ner på en sida.

Ja. Men jag scrollar inte på alla sidor. :slight_smile:

Tidigare så försvann den efter en timeout. Det beteendet verkar inte finnas kvar men trots det så är denna version den bästa hittills. Nu känns den riktigt användbar.

Misstänker att de kommer att slå ihop boxen efter en timeout i kommande releaser

2 gillningar

Det är ju inget emot det där förbannade strecket i botten!

1 gillning

Har hört att de döpt om den från HomeIndicator till AtteforsLine i nya Xcode.

Har förresten noterat att du har flera hyllningar till den på ditt whiskyglas.

1 gillning

Känns som det just nu är en bra kompromiss mellan funktion och design. På sikt kan de ju snygga till den, men nu blev funktionen riktigt bra tycker jag. Liten reservation för att det är så nytt dock.

1 gillning

Ok kanske kommer en liten knapp som gör man kan disabla den. Fler ändringar tror jag kommer.

1 gillning

De har finslipat animationerna i Safari. Brukar vara ett tecken på att det inte kommer så många fler ändringar.

Du kan välja mellan att ha det nya eller som det såg ut innan. Finns en option i Inställningar för det.

Jepp. Men har börjst vänja mig vid nere nu. :slight_smile:

1 gillning

Det är så med alla Apple ändringar, först gillar man inte de sen efter ett tag minns man inte hur det var innan. :joy::joy:

3 gillningar
2 gillningar

Någon som upplever hög batteriförbrukning på iOS 15?
Jag tycker den drar mycket batteri på min 8+

Jag kör bara Public Beta på min iPad Pro men den drar definitivt mer ström. Som vanligt med betor innan allt är optimerat.

1 gillning