Inget eget godis på Filmstaden

Hoppas de får råd att utveckla så vi kan boka om våra biljetter online efter detta. Frugan ringde nu och ville följa med efter jobbet så måste åka till biografen och boka om. Känns väldigt 1992.

Är det denna?

Tack för tipset. Har Benify genom jobbet. Funkar det att betala med presentkort den vägen också.

Ja det är heeeeelt sjukt att det inte går att boka om smidigt. Måste ju kosta dem mer än det smakar att tvinga folk komma förbi kassan. Sjuka är att de inte heller faktiskt bokar om. De avbokas och pengarna sätts tillbaka på kortet och sedan bokas nya och pengarna dras.

Då jag inte hade kortet med mig fick de använda ett presentkort de aktiverade och sedan drog i från lika snabbt. Hur stenålder är inte det liksom?

När jag köpte nu så fick jag biljettkoder att knappa in på SF! Funkade kalas!

1 gillning

Yes!

Benify privat är bara en kostnad 1 gång för 29kr? Sen inget annat man binder upp sig på?

Precis så! Kostade 10 spänn för ett par år sedan och det är allt jag har betalat sedan dess :slight_smile:

1 gillning
1 gillning

Jag brukar ha svårare för detta än att det kostar något:

Genom beställningen samtycker du till att dina personuppgifter i form av namn, e-postadress och telefonnummer behandlas av Benify och Benifys eventuella personuppgiftsbiträden i syfte att tillhandahålla det beställda materialet samt för statistik- och analysändamål. Du samtycker även till att Benify får kommunicera med dig i marknadsföringssyfte via e-mail och telefon.

1 gillning

Tar ni med kött och spriten till krogen också? :joy:

1 gillning

Du har inte varit på Hanks Heaven i Högdalen hör jag.

En mer rättvis jämförelse skulle väl vara om man inte fick tanka med godis i bilen som man köpt någon annanstans, utan att man måste gå in på Shell för att köpa godiset.

Eller om man inte fick ta med sig egen mat, dryck och godis när man reser med SJ utan var hänvisad till bistron.

1 gillning

Du vet väl att många dräller ner med godispapper och förpackningar. Det är ju lite roligare om man då sålt det själv när man ska ta hand om det. :joy:

Jag brukar fråga kunden som kommer med egna däck var han har däckmaskin. :joy:

2 gillningar

Du får öppna en liten butik som säljer vaniljsås så att kunden tvingas köpa rätt vaniljsås till dig.

1 gillning
1 gillning

Desto mer jag funderar på det, ju mer stödjer jag det här tilltaget.

”Det började med en Pepsi innanför byxorna på Filmstaden och några år senare stod jag med en bengal på Tele2 Arena.”