Hur ser era hemskärmar ut?

Kanske kommer ett album-släpp i framtiden då ? :wink:

Kan bli. :joy::joy:

1 gillning

Köpt premium på Toolbox Pro. Rätt sökväg på bilder.
Då får jag detta felmeddelande, fattar inte?

Tjena!

Sorry, har varit fullt upp hela dagen så jag har inte läst ditt inlägg förrän nu.

Jag skulle tro att du har en action som på bilden nedan som inte har en referens till en textsträng.

1 gillning

Plockade bort hänvisning till kalendern (har inte namnsdagar) Då fastnar jag här.

Trycker jag på visa kommer jag hit

Temp- bilden är ju bara 2k ? :skull_and_crossbones:

Låter märkligt. Vad är det för upplösning på aktuell bild?

Skicka gärna en länk till genvägen också, nu efter du har gjort edits i den, så ska jag testa.

Här är min med edits:
min med edit

Här är den jag fick från dig, där jag inte gjort edits:

zinneds shortcut

Jag kollade på den du hade editerat och den enda skillnaden jag la märke till var att du la in dateData i calData, som givetvis får effekten att dag/datum/vecka ritas upp två gånger. Det gissar jag dock var en snabb edit då du skrev att du inte var intresserad av att hämta namnsdagar från en kalender.

Men, jag kan köra genvägen utan problem. Har du dubbelkollat att du har alla bildfiler på plats och att sökvägen är korrekt?

Jupp, bildifilerna på plats. Felmeddelandet visar på att genvägen hittar bilden men att den är för stor.

Det märkliga är att när jag laddat ner din genväg och kör den (dvs oredigerad) får jag felmeddelande om att den inte kan skapa bild från text här, då misstänker jag att det är kalenderaktiviteter som spökar?

Tar jag bort hela den (dvs 3 åtgärder) får jag detta felmeddelande

Jag rekommenderar att du kollar alla instanser av den action som heter ”Lägg till X som bildöverlägg på Bildöverlägg”, kolla så att kedjan verkligen stämmer. Den absolut första ska ju göra ett bildöverlägg på variabeln Wallpaper och därefter löper kedjan vidare med ett antal olika överlappningar. Det kan vara så att den kedjan har brutits någonstans.

Alltså efter att du har tagit bort referenserna till kalenderobjektet.

Edit: btw, köpte du Toolbox Pro?

1 gillning

Jupp, jag köpte Toolbox Pro. Det kom upp felmeddelanden när man hade gratis-varianten. Text to image var premium.

Det märkliga är att ditt original fastnar med felmeddelanden jag bifogade tidigare.
Men jag kollar på ditt förslag :+1:

Testar med ditt original men får det inte att funka :rofl:. Ger upp för nu

@zinned jag blir galen på detta :exploding_head:.
Kör din helt oredigerade. Den fastnar här

Med detta felmeddelande

Ändrar jag kalenderaktiviteter till aktuellt datum kommer den vidare men fastnar här

1 gillning

Ta bort den action som du markerade i din övre bild och de två actions under denna. Därefter får du korrigera alla actions vid namn “Lägg till X som överlägg på Bildöverlägg” nedåt så att kedjan de bygger på uppåt inte bryts. Den blir ju bruten när du tar bort dessa tre actions så du måste korrigera det och sätta ihop de kvarvarande.

Då får jag detta felmeddelande :exploding_head::nauseated_face:

Jag har trippelkollat att sökvägen stämmer

Skicka den genvägen till mig, den senast editerade som du ovan visar bild på.

1 gillning

shortcut

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Apple vs Resten (fd iOS vs Android)

Du hade ju en bruten kedja i filen du länkade ovan, ajabaja :slight_smile:

När jag hade korrigerat den så fungerar genvägen som den skulle.

1 gillning

Märkligt, för mig ser den inte bruten ut.

När jag kör den får jag detta