Jag förstår inte alls vad du menar. Vaddå öppnar hemskärmen?
Du får ju modda genvägen efter dina önskemål samt fixa in bilderna med rätt namn så de motsvarar de som finns i ordboken i genvägen Eller om du vill köra den exakt som jag kör den så räcker det med bilderna.
Du behöver bara lägga upp en personlig automation som kör denna genvägen. Mitt förslag är att du gör som mig, att du väljer att den ska köras när du öppnar en specifik app på telefonen och då kan du välja ut hur många appar som helst. Jag har valt de jag oftast använder, då triggas genvägen flest gånger och håller då bakgrundsbilden mest uppdaterad.
Nja gick på effektivitet och det intressanta är att med IOS14 så håller många på att experimentera medan Android har lagt sig vad gäller utseende fixering och man går mer på effektivitet och funktion
Det finns många med iOS 14 som testar allt möjligt men 99% är skit. Skapar massa mög som är onödigt då det redan finns snabbt och enkelt tillhanda i iOS som sådant.
Jag håller mig till att skapa saker som man, eller iaf jag, faktiskt har nytta av och som ger just effektivitet.