Hur ser era hemskärmar ut?

Jag förstår inte alls vad du menar. Vaddå öppnar hemskärmen? :slight_smile:

Du får ju modda genvägen efter dina önskemål samt fixa in bilderna med rätt namn så de motsvarar de som finns i ordboken i genvägen :slight_smile: Eller om du vill köra den exakt som jag kör den så räcker det med bilderna.

Men antar jag behöver en app som öppnar min widget ?

Detta är ingen widget.

Note 10 plus
One UI 2.5 :slightly_smiling_face:

1 gillning

Du behöver bara lägga upp en personlig automation som kör denna genvägen. Mitt förslag är att du gör som mig, att du väljer att den ska köras när du öppnar en specifik app på telefonen och då kan du välja ut hur många appar som helst. Jag har valt de jag oftast använder, då triggas genvägen flest gånger och håller då bakgrundsbilden mest uppdaterad.

Usch, vad gräsligt :slight_smile: 3.11-avdelningen hos MS ringde och ville ha sitt gränssnitt tillbaka :wink:

1 gillning

Nja gick på effektivitet och det intressanta är att med IOS14 så håller många på att experimentera medan Android har lagt sig vad gäller utseende fixering och man går mer på effektivitet och funktion :slightly_smiling_face:

Det finns många med iOS 14 som testar allt möjligt men 99% är skit. Skapar massa mög som är onödigt då det redan finns snabbt och enkelt tillhanda i iOS som sådant.

Jag håller mig till att skapa saker som man, eller iaf jag, faktiskt har nytta av och som ger just effektivitet.

2 gillningar

Dina grejer är riktigt fräsiga :ok_hand:

Tackar ödmjukast :pray:

Ja, nu måste jag f-n börja titta till och lära mig Shortcuts! Snyggt! :+1:

1 gillning

Går det att få kopia på de bilder du använder? :relaxed:

Absolut, det kan jag lösa. Ska se om jag kan ordna det här och nu med telefonen, hold on…

Vassego :slight_smile:

2 gillningar

Litet tips ang hemskärmen i Hem appen

Schyssta bilder för respektive rum i hem appen om man inte vill använda egna förstås😁

2 gillningar

Kör egna. Blir lite mer personligt. :+1:t3:

Har inte orkat med bakgrundsbilder de senaste 10 åren, har hur mycket material som helst. Tar en lämplig Apple bakgrund och fyller skärmen med appar.

Tack! Blev riktigt bra!

1 gillning

Lite synd att det inte synkar till andra enheter
Får se om jag orkar lägga in överallt :sweat_smile:

Använder bara hemappen på iPhone och iPad så det får räcka med dom :smiley: