Hur kan Postnord komma undan ansvar egentligen? 😅

Hittills har grejorna alltid anlÀnt som Amazon sÀger...

BTW: Har du fÄtt försÀndelsen du bestÀllde som trÄden handlar om? Jag skulle killgissa pÄ att paketen du skrev om inte var till dig utan att Amazon eller PN lyckats blanda ihop ditt och han som fÄtt paketen telefonnummer eller paket.

Om du menar paketet frÄn Kina ovan sÄ Àr svaret nej och det var inte via Amazon.

1 gillning

Jag sÀljer brÀdspel via internet och tar hem en del frÄn USA. Har hÀnt alldeles för mÄnga gÄnger att paket har skickats tillbaka eller att jag blivit felaktigt fakturerad.

Har komponerat ihop ett lÄngt mail till Postnord och kommer avsluta med att fakturera dem för konsultarvode. Tror inte det kommer hÀnda nÄgot, men man vet aldrig.

Bara att VD:n plockar ut 845k i mÄnaden Àr en ganska fet nagel i ögat. AnstÀll 20 riktigt vÀlbetalda postsorterare för de pengarna istÀllet!

Jag Àr sÄ J*A trött pÄ dem nu!

1 gillning

Kommer inte att hÀnda nÄgot, de har stÀngt sin reklamationsavdelning. :rofl:

Jag har haft en dust med dem idag, man ger upp.

Okay, jag hade fel, PostNord visar ett annat paket som jag inte visste var skickat Àn :slight_smile:

Vad sÀger man?

Nu har jag en ny leverans pÄ gÄng jag inte kan ta emot. Ringde PN igen och förklarade lÀget och fick samma svar som tidigare. Detta ska bli intressant att se hur de löser det denna gÄng.

Ah, like bra du ringer kompisen direkt :rofl:

1 gillning