Hur använder ni era AirTags?

Hmm, hittar inget syfte med AirTag. ApplePay gjorde plånboken överflödig. Yale Doorman tog bort nycklar hem. Tesla tog bort behovet av bilnyckel. AppleWatch sitter på handleden eller laddaren och gör att jag hittar min iPhone när jag förlagt den.

Det är en försäkring. Bra om du inte behöver den.

1 gillning

En på nyckelknippan där även bilnyckleln finns.
Två stycken på två av mina fotoryggsäckar.
En gömd under motorhuven på bilen.

3 gillningar

Välkommen till forumet :slight_smile:

Välkommen tillbaka :smiley:

1 gillning

Tack :slight_smile:

Tackar! :grinning:

Välkommen kompis :slight_smile:

Tackar :slight_smile:

Har en i bilen. Med dessa enorma p-garage kan det vara lätt att känna sig vilse. Därav ligger en i bilen.

1 gillning

Glasögon låter opraktiskt. Är den inte i vägen?

Fungerar ganska bra faktiskt :smiley:

Fjärren till bilen. Går ju att starta bilen - köra ut och in frän p-plats med bara den i handen och utanför bilen. Är väl samma på Tessla kanske

Är ju lite demensvarning om man måste ha en airtag i pensiosnöret till glasögonen. :joy::joy::joy:

Glömde, har haft mina AirTags i ca 11 månader nu, och den i bilen som står ute året om funkar än, dvs batteriet lever än.
Får man nån batterivarning måntro, då man inte kan se laddningen?

Man ser batteristatus i appen Hitta under Föremål.

1 gillning

Tack, jag såg det senare när jag satt i bilen :slight_smile:

1 gillning

Jag har aldrig i mitt liv tappat bort en nyckel eller plånbok. Men en Airtag sitter på min bilnyckel som försäkring då det vore grymt jobbigt att förlora den.

3 gillningar

Många frågor nu :sweat_smile:
MEN, om jag sätter en AirTag på bilnyckeln. Sambon använder bilen utan mig(vi har familjedelning) kommer den då varna henne att en AirTag som inte är hennes “följer” henne?

Det finns stor risk att den varnar. Inget stöd för familjedelning med AirTag.