Hur använder ni era AirTags?

Haha ja jag är ju lite tappad :joy:

Hur har du fäst dem på cyklarna?

Har så många olika nyckelknippor :tipping_hand_man:t3:

På lådcyklarna har jag fäst Airtags med keybuz från vendora (glöm inte bubblan rabatten :wink:
De sitter under lådan med karbinhakar

1 gillning

Har en på bilnyckeln. Ska skriva ut en hållare till min Ninebot så jag kan gömma en på den.

4 gillningar

Vad ska man ha för hållare då, läder eller silikon?

Jag har en till mina hemnycklar.


Någon har byggt in en AirTag i sin Tesla keyfob.

Jag kör med silikon

1 gillning

Jag satte faktiskt några i resväskorna inför vår resa till Florida. Skönt att se var väskorna befann sig

Annars så har jag kopplat min passertag till jobbet så att jag får en varning om jag lämnar dem hemma :slight_smile:

Samt till lådan till mina hörapparater. Det är en mindre katastrof om jag tappar dem

2 gillningar

Jag gjorde också detta! Riktigt bra faktiskt.

Jag såg inget direkt syfte med airtag tills jag köpte en för att testa. Nu har jag ett par stycken :cowboy_hat_face:

2 gillningar

Någon som köpt något från Kabelprinsen?
De är billigast airtags 4-pack för tillfället

Hur handlar man från Vendora då? :stuck_out_tongue:

Kör prismatch på Elgiganten :grin:

Från länken till Keybuz så finns det en länk till lifestyle store som är vendoras butik
(Fick jag det rätt @Esse )

Har bara på mina nycklar men tänkte skaffa till bilnyckeln med och lite annat.

Mina Apple enheter har de redan inbyggt :man_shrugging:

Jag har en på nyckelknippan, men den har bara garagenyckel och cykelnyckel kvar. Försöker jobba bort nycklar i mitt liv. Den kanske ska få flytta till bilnyckeln istället. Sen har jag en gömd i sommarbilen som en extra säkerhet. Det kan nog bli fler tags allt eftersom barnen blir äldre.

Har en i plånkan och sambon har på nycklarna. Men annars har jag dom som trackers i båten och moppen. Men man saknar ju geofence-funktion för det syftet. Det visste jag ju vid beställning men det är nog det som fattas.

1 gillning

Tycker att de är för otympliga att exempelvis ha i plånboken. Som nyckelring skulle det kunna funka, men tappar inte bort nycklarna tillräckligt ofta att jag kan motivera att köpa två prylar till för det. Har dock en AirTag och den har jag gömt bland övrig elektronik under en kåpa på min elcykel.

Hjälp en gammal man, när släpptes de? Jag har tänkt på att batterierna verkar hålla väldigt bra. Jag trodde konceptet skulle falla på att batterierna behöver bytas regelbundet och efter ett byta blir det sedan inte gjort…

Typ ett år sedan.
Teknikveckan skrev om dem 21/4-21
Teknikveckan om AirTags

1 gillning