Blir väl bronsmatch mot alpgänget.
5-2, nu stängde jag av skiten.
Haha ja nu är det mörkt på Kameruns avbytarbänk!
Jaha det här var ju bottennapp. Tjeckien livsfarliga i kontringar som alltid. Större, tyngre, elakare, såg ut som ett senior lag mot junior lag i vissa stunder. Synd att man inte kunde bjuda upp till en bättre match.
Nu hoppas jag givetvis på Tjeckien i finalen. Det kommer koka i arenan. Hoppas på en magisk final!
Är kritisk mot den här rubriken också Wennerholm: Tre Kronor får skylla sig själva
Nu har jag inte plus så vet inte vad som står, men det var ju inte domarnas fel att Sverige förlorade den här matchen även fast det var en studs och en tackling som man kanske önskat sig varit annorlunda. Studsen är inget att göra åt, det är en del av spelet. Tackligen, ja det går fort i hockey, även domarna kan missa saker.
Kunde tyvärr inte se matchen idag hoppas hitta en repris någonstans.
Har tyvärr inte plus heller. Lär nog skrivas mera. Vågar ju inte lita pa rubriker, oftast bara click bait.
Sverige vann visst bronset. Orkade dock inte titta på matchen, kändes rätt meningslöst när vi inte fick vara med och slåss om guldet. Men men, kul att vi vann turneringens sista match för svensk del åtminstone. Hoppas Tjeckien spöar alpgänget i finalen nu bara.
Äntligen! Så nu är det slut på tjatet om hockey för några månader?
Nej nej, snacket fortsätter i NHL tråden en bra bit in i juni
Bra match av Sverige, nu blir det Indy 500.