Headset till hemmakontoret?

Inga problem att ha två enheter uppkopplade till Jabra samtidigt / switcha tycker jag.

1 gillning

Ont har jag inte fått men däremot blir det varmt om det är långa möten :slight_smile:

Jag kör bara AirPods Pro 2 och har inte sett något behov av Jabra trots att alla andra på jobbet har det. :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Jag tar hellre ett par AirPods PRO 2 än jabra, så länge mikrofon är ungefär lika bra på att stänga ute andras snack

1 gillning

Hade jag också! Roligare att ha privat med!

1 gillning

Hur upplever du skillnaden på mikrofon mellan airpods pro 2 och jabra? Natt och dag eller någorlunda lika?

Jag som har båda, tycker mig uppleva att samtalskvalitén från Jabra blir bättre, framförallt i bullrig kontorsmiljö. Är väl förmodligen för att Jabra har mikrofonbom som sitter precis framför munnen. Sen är det smidigare att muta genom att bara vinkla upp mikrofonbommen. Kör du Mac eller PC på jobbet? Kör du PC så skulle jag definitivt gå med Jabra. Finns en del Teams integration med Jabra som inte Airpods har.

Jag kör enbart med AirPods Pro nu faktiskt, ingen som någonsin har klagat på att jag inte hörs eller hörs dåligt. Tycker det blir lite för varmt med Jabra och det är rätt skönt att bara kunna ha en hörlur i ibland också.

2 gillningar

Mac tack och lov :slight_smile:

Jag hade bose QC35 innan airpods pro, huvudet blev kokt med dem på.
Lutar mer och mer åt airpods pro 2

Då är nog Airpods ett bättre alternativ. Apple enheter tenderar ju att vara bra på att spela boll med varandra :slight_smile:

1 gillning

Du kommer få samma effekt med Jabra då, kör AirPods =)

2 gillningar

Ska bara smörja vår CTO, han ogillar Apple :sweat_smile:.

Men jag lyckades få igenom Mac (enda anställda som har det)

Röd flagg! :sweat_smile:

Blev Jabra ändå. Har testat en kollegas och de är sköna.
Med tanke på att jag har terminalglasögon på ingång kan jag lika gärna gå all-in office-nerd look :stuck_out_tongue:

5 gillningar

Jag kör Jabra också när jag har teams möten. Airpods pro2 all annan tid. Skit kvalité förövrigt på Airpodsen.
Ena micen har gått sönder igen. Andra gången på 14 månader, och ingen garanti längre.

2 gillningar

Klokt val i det långa loppet tror jag. Jag har glasögon och Jabra funkar väldigt bra att ha på sig tillsammans med glasögonen. Glöm inte att köpa till ett laddningsställ. Exempelvis här. Gör livet lite trevligare.

1 gillning

Första dagen men jabra idag. Riktigt sköna. Bra ljud i dem med.

1 gillning

Blev det Evolve2 75?
Kör dessa och är riktigt nöjd, körde 65an innan och har dem även hemma, men där är det ju som oftast tyst när man jobbar :nerd_face:

Jupp, evolve2 75 blev det

1 gillning