Måste hem sen och testa och se om jag får 4K eller inte men har på känn att fallet inte är så.
Är det någon som har koll på om allt innehåll från Dplay har flyttats över? Frugan prenumererar på den tjänsten så man borde kunna säga upp den nu?
Måste hem sen och testa och se om jag får 4K eller inte men har på känn att fallet inte är så.
Är det någon som har koll på om allt innehåll från Dplay har flyttats över? Frugan prenumererar på den tjänsten så man borde kunna säga upp den nu?
Det är samma som Standard. Byter man paket förlorar man rabatten.
Så såg de inte ut för mig.. men vi får alltså ett paket för 129kr via Telia (ingår för mig i all sport-paketet) men får alltså betala 80kr för att få de vi hade igår, det blir ju då egentligen över 200kr per månad. Via Max själva 169kr…
Uppdatering: Telia verkar sen lagt till Amazon Prime i paketet kostnadsfritt så då blir de en bra deal ändå med 80kr extra för Max i 4K och Amazon Prime…
Skillnaden skulle kunna bero på att jag har ett bundet avtal?
Intressant med Prime - jag har iofs Prime pga fri frakt
Men... Är detta avtal du tänker på? Brr...
Vad tittar ni på nu för tiden på HBO, alltså har ni några (nya) tips? När jag rannsakar mig själv så inser jag att detta är nog den tjänst jag använder minst just nu och använder den enbart för lite slötittande på gamla vänner-avsnitt.
Testade lite här hemma nu, vete fan hur jag ser vilken upplösning som spelas upp, men relativt säker på att det är 4K.
Sonos-appen indikerar i alla fall Atmos.
Har laddat ner appen men kan inte heller se vad det är.
Ser dock att wahlgrens värld och skit finns där nu.
På min TV kan man trycka på info-knappen för att få fram info om upplösning etc, borde finnas nått sådant på din med kanske?
Nuu hittade jag, det var 4K
Fan vad smutt så man får behålla det alltså!
Ja än så länge får vi det verkar det som!
Är ju folk som skrivit att de chattat med HBO och fått till svar att så länge man har sitt 50% så får man 4K och 3 samtidiga streams, som det var förr.
Om det stämmer, så har de ju skött det rätt snyggt tycker jag, förutom den rakt igenom usla informationen då!
Lägger halva priset på standard och låter oss behålla bättre ljud och bild, istället för att flytta alla till premium och höjt priset för alla ännu mer.
Ja det är ju extremt prisvärt för oss om det är så och väldigt konstigt att de inte har varit tydliga i den informationen utåt för att slippa alla sura kommentarer i sociala medier.
Trevligt, men vi blir väldigt fastlåsta i tjänsten samtidigt.
Detta innebär väl att min mamma som sitter på en annan ort kan fortsätta kolla via mitt konto?
Tänker att man kan kolla flera skärmar men det säger inte att man måste vara på samma plats?
Japp, tre skärmar så ska lira!
För 50 spänn i månaden kan jag leva med det =)
Nja, det kan hon fast då bryter du mot avtalet med Max. Vet inte om de aktivt jagar kontodelare, det märker du isåfall.
Idag är dagen D här, stremingtjänsten Max slår upp portarna och bjuder på extra godis från Wahlgen-familjen.
Sverige och nitton andra länder får idag den nya streamingtjänsten Max. Kort och gott slås HBO Max ihop med Kanal 5 och Discovery+, vilket ger oss all underhållning under ett och samma tak och streamingtjänst. För den som tidigare använt sig av båda tjänsterna kan nu spara lite pengar och den som haft HBO Max sedan start i Sverige sparar ännu mer.
För den som redan har HBO Max idag kan bara gå till appen och få instruktioner för att ladda ner Max-appen och du kommer vara inloggad på ditt konto redan när den nya appen startar. Annars letar du bara reda på Max-appen i Apple AppStore, Google Play Store eller butiken i din smart-tv.
Står det i avtalet? Vet att alla andra tjänster nu håller på med häxjakt men inget läst om Max.
Ja, måste vara samma hushåll.