Aja, har inte varit några problem hittills.
Det är väl alltid bra att ta sig en funderare när man ska göra nått man inte får, om det är värt eventuella konsekvenser.
Don't do the crime if you can't do the time försöker jag leva efter.
Jo exakt men fått bekräftat nu att skulle jag binda om med det nya så tappar man Max istället så då låter jag de vara obundet istället.
Det är bättre med obundet.
Aktiverade Max Standard (via Telia). Om det ändå inte kostar något extra så ...
Första jag såg på Max var Dune 2, av någon anledning var språket inställt på katalanska. Filmen som redan var lång blev olidligt lång och jobbig. Jag trodde de pratade något alienspråk och att det skulle vara så.
Sen när jag satte på West Wing så började jag ana att något var fel.
Hehe, jag hörde något spanskklingande och ställde genast om till engelska, HBO har ibland strul med ljud och text.
Hahahah – ja samma här men ändrade snabbt
Tacka vet jag norskt bokmål.
Då låter ju alla åtminstone glada
Kan vara svårt att höra eftersom bokmål är ett skriftspråk.
Du funderade aldrig på varför dom aldrig pratade något alternativt alienapråk i ettan men nu gjorde det i tvåan?
Näe, den blev ju svartvit (nästan) i vissa scener, tänkte väll att det skulle vara lite mer pretentiöst nu.
Kanal 5, Kanal 9, Discovery Channel, TLC och ID.
Nix, Discovery+ har mer. Men om jag tolkat det rätt så ska mer därifrån in i Max efterhand.
Jaha, då blir det till att avvakta.
Det pratades om att när HBO skulle gå över så skulle vil med våra halva priset abonnemang få lite sport också? Är det bara OS? Misstänker att om man byter paket så får man inte halva priset på en som inkluderar sport eller någon som har testat?
Vågar inte prova. Tror att vi som har halva priset har en bättre deal än de som tecknar abonnemang nu, vi får ju alla filmer och serier i 4K för 49 spänn. Det riskar man ju inte att göra sig av med.
Killgissar att alla ändringar som görs på ett halva priset abonnemang gör att det blir normalt pris. De gör nog vad de kan för att dessa abonnemang ska försvinna.