Precis, just därför bör man nog inte väcka den björn som sover.
Hade velat kunna lägga till sport för att kolla på Tour de france. Men har egentligen inte tid att kolla hela, utan bara slökika typ idag..
Men vill/vågar inte ändra jag heller.
Billigare att ta ett Discoveryplus för 179:- då
Det var väl någon som skulle offra sig och kolla om det gick att byta? Var det @DennisKlarin ?
Jag sa bara upp Discovery och fortsatte på min Max-rabatt eftersom 4K ändå medföljde gamla kunder med rabatten. Men jag har inte saknat något!
Ahh har helt missat att 4K följde med! Toppen! Hur är det med Atmos?
Allt som HBO erbjöd innan skulle hänga med till Max enligt deras kundtjänst - inget skulle nedgraderas så länge man inte ändrade något i sitt abonnemang och förlorar rabatten.
Det är ju lite underligt när man kollar på OS genom Max som gammal HBO Max kund.
När det är dags för reklampaus säger kommentatorerna att ”ni som kollar genom Max kommer vara kvar” men det bryts ändå för reklam. Måste ju bara vara dom som betalar för sportpaketet som slipper reklam.
Det står ju Eurosport uppe i högra hörnet, gör det det för alla som kollar oavsett från var man kollar?
inte om du e på huvudsändningen , ja gjorde precis samma misstag , men så bytte ja till den o då var dennis reklam avbrott
Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Vad lyssnar ni på för musik?