Säkert tusen x som beställts. Om man kollar här och på FB.
"Undantag är om priset uppenbart att är felaktigt, till exempel så lågt att du borde inse att det är fel vid köptillfället."
Det är en ganska vanlig form i lagstiftning. Bygger på att människan anses ha viss förmåga. Förmågan att förstå vad som är rätt och vad som är fel. Hörde nyss om ett fall där någon hade gått in vid ett skyddsobjekt men där det inte fanns någon varningsskylt. Personen menade att det inte fanns information medan åklagaren menade att personen borde förstått. Just det här fallet kan ha lagts ned av en annan orsak.
Fick tillbaka pengarna idag.
Ingen notis från amazon.....
Har ni andra också fått det?
Ordern bara försvann, inget mail och ingen åter et, bra business ändå
Fick tillbaka pengarna på den jag betalade med swish direkt. De som jag drog på kort ligger det fortfarande reserverade.
Inga mail alls från amazon.
Men chattade med dem idag och frågade vad som hänt, hennes förklaring var att de hade sålt slut innan sidan hade hunnit med att uppdateras
Gruppresa!
Lite kul om några här får de. Är ju bara att gratulera.
Fick mail från Amazon och presentkortet tillbaks på kontot och reservationen tillbakadragen på kortet.
Du skulle ha tagit fram sedelrullen istället.
Oooo, leverans har skett
Ska bli spännande o se sen när man kommer hem
Min kan hämtas på utlämningsstället nu..
Nu borde ju vi andra kunna hänvisa till att det levererats till det låga priset.
Lucky you
Var inte @Marcus_Attefors först att beställa så han borde fått en också? Eller skapar han hypen först?