Förmodligen fel prissättning, ska nog vara 850:- men säljs för 85:- värt att testa att beställa då det är grillarens bästa vän:
Slog till fast jag typ aldrig använder termometer men för 85:- kunde man ju inte tveka.
Tack och beställd
Den är ruskigt bra att ha, kör den alltid på större köttbitar och resultatet blir så jävla bäst varje gång.
Har iGrill och är supernöjd med den.... men beställde denna..... vi får väl se
Jag klippte en också. Måste ju kolla vd AC´n ger.
#grupptryck
Beställde också. Men är den äkta? MEATER SE hittar jag inte på produktsidan. Likaså är max temp lite lågt jämfört med originalet. Det var väl 300 på förra och 500 på den som säljs nu? Denna har 275. Även blocket är annorlunda då de brukar vara i trä.
Ja det var ju lite galet, fick bli en beställning här med så får vi se vad det blir!
Du har en poäng kollade också nu för att jag inte sett en svart innan. Butiken är nyskapad med. Får se vad som kommer hem i brevlådan, Amazon är ju bra på returer och återbetalningar.
Nej det verkar ju lite skumt, samtidigt finns där ju ändå ett gäng recensioner med bilder osv också..
Så får se helt enkelt!
Även en som tyckte den var överprisad för 80 dollar, då var det här priset mer överkomligt
Beställde också en, men avbeställde när jag läste att den inte var äkta.
Alltså den kan ju vara det, värt att chansa för 80 spänn
Bara att köra. Är det fake så får man tillbaks pengarna och troligtvis behålla den.
Ja vi kör! Är ju psrkeringspengar!
Tack för tipset
Du chansar rätt så mycket just nu. Det värsta är ju att du har en tendens att smitta av dig.
Här är det ju noll risk iaf jämfört med Neonode som ligger på samma nivå som en triss
tog en oxå , billigt även om de kopia ju haha , bara den funkar oxå då rå haha
Vet inte om du är rätt person att prata risker med.