Det är ju bara en stor stark, så bara att köra.
precis !! men som sagt, kopior kan ju ha den förmågan o funka en gång , sen kaputt..
En till sucker här, kanske kul grej för kaffepengar.
Jag kommer bli yxmördad av bubblan om alla får hem någon jävla köttdildo som är sprängfylld med giftiga ämnen och exploderar i grillen nu känner jag
haha , vi minns väl alla kicken med” airpower ” hahah
Jag hakade på också
Jag beställde också en. Skönt att ha någon att skylla på om det skiter sig.
Jag t o m betalade med presentkortet som var från min skruvdragare som hade fel kontakt så det är Amazon som står för notan.
Du kan väl lägga in dina personuppgifter här redan nu så blir vår grupptalan lite enklare att komma igång med sen
Ni som inte är prime medlemmar, fick ni gratis frakt?
Nepp, kostade väl typ 39?
Brukar beställa så jag kommer upp i fri frakt annars men fick hem det mesta på min lista igår
Nope!
Jag beställde tre såklart, ska testa alla samtidigt, så ser ni något atombombsliknande moln mot Örebro-hållet om någon vecka eller två är det bara jag som grillar!
Antingen felmärkt eller rejält fejk. Det som talar för fejk är färgen och att app bilderna har svart bakgrund. Har bara sett det på flera fejk butiker som fanns på Facebook för ett tag sen som kallade dem meatermade bland annat. Nåja. Föll i fällan och beställde 2 jag med.
Man har ju lite FOMO. . Kan ju hoppas att det är nån som köpt resrlager av Meater. För nu säljs bara Meater plus och pro vad jag har sett hos Meater. Meater plus har bättre wifi range n första...
Varit sugen på dessa länge men för ert dyra priset avskräckte att den bara hade max250 grader som den tålde. Meater pro som tål 500 är ju säkrare från att man råkar förstöra den.
Men 85 kr kan man ju testa. Eller så får ingen hem nånting. Kanske ett presentkort som CD on scammarna.
Fick ju forska lite nu, kollar man säljarens sida på Amazon är det ju Apption Labs som säljer.
Det är ju de som gör meater, om man kikar deras hemsida.
Söker man på VAT-numret så stämmer ju även det till Apption Labs..
Så det stämmer ju så långt, sen kanske man fejka det på Amazon också, men känns ju som att de borde ha någon form av kontroll på vilka som säljer saker där också..
Jo fick jag fraktfeitt med prime... men såg några på bubblan fick betala frakt men inte jag. Så vettefasiken varför jag slapp....
Där ser man, jag slapp frakten vilket man gör oftast om man är Prime medlem. Jag är ju en Amazon junkie så för mig går det ihop sig.
Men i slutändan förlorar jag på det för jag som har det fraktfritt får ju beställa frugans saker också men hon lämnar inte med några kortuppgifter till beställningen.
Amazon vet ju att du grillar satan så det är ju bra reklam.
Det verkar ju lite si och så med frakten.
Såg nu att jag fick betala lite då presentkortet inte räckte till.