Fotbolls-VM 2023

Aha, låter bra. Det missade jag uppenbarligen.

1 gillning

Nu börjar VM. :it:

1 gillning

:flushed: De har kört liknande i hockeystudion länge på Viaplay.

De kanske få gå över till analogt nu när Viaplay ska spara pengar.

Ser fram emot när de kör runt en lådbil med Red Bull på i studion.

Var ingen studio alls efter F1-racet igår så det har man redan skurit ner på.

De snickrar fortfarande på lådbilarna. F1-bilen blev lite för snabb.

Är det någon som kan något om det norska laget. Är deras reultat under förväntan? Och är Caroline Graham Hansen en känd "bråkstake"? Graham Hansen verkar hur som helst ha ett omdöme som en 13-åring. Kanske kollat lite väl mycket på herrfotboll?

Deras resultat är under förväntan. De borde ha kört över Nya zeeland utan problem och vunnit mot Schweitz.
Graham Hansen har gått ut och bett om ursäkt för sina uttalanden nu: Graham Hansen legger seg langflat etter VM-utblåsning: – Jeg er bare et menneske – NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan

Jag älskar våra damer!!!

Utklassning just nu emot Italien!!!

3 gillningar

Inte ens spännande i dag.

Har @Zop cashat in några tusen nu? Garanterat att du tippade X i Brasilien Sydafrika igår? :wink:

Har ett par vinster på Topptipset under EM.

1 gillning

Galet ändå, nu är Brasilien, Tyskland, Argentina & Portugal mfl utslagna. Skrällar Sverige och kniper guldet nu? Är ju bara ett liiiiitet hinder med USA på söndag :thinking:

1 gillning

Nederländerna ser bra ut.

Tråkigt för Norge att dem åkte ur... Laddar för Sverige imorgon!!!

Kommer bli en tuff match!

Japan såg bra ut så även om vi skulle slå USA är det en lång väg till guldet.

Japp!

Jag får se matchen via mobilen imorgon, kommer sitta i bil påväg hem från Norge.

USA dominerar i första halvlek.

Alla namn passar inte i alla länder..:sunglasses:

4 gillningar

I alla fall andra halvan. Tyckte Sverige var bättre i första halvan trots mer bollinnehav av USA.

Undrar om Sverige kan få till lite mer tryck i andra halvlek…? USA ser så starka ut som de borde vara som den världsetta som inte förlorat en VM-match sedan 2011.

Mycket bättre andra halvlek! Tackochlov har vi Musovic i mål. Tycker nog Sverige hade spelet i andra och USA kontrade.

Förlängning nu…