Fotbolls-VM 2022

tackar.

alltså..tyskland... wtf?!?!?!

2 gillningar

fattar ingenting!!

1 gillning

Sjukt kul för japan... men ja. galet!

ja de en hel del , skulle säga ganska många otippade resultat hittills!!

3 gillningar

Verkligen konstiga resultat. Sedn har jag något minne av att det brukar vara så i första omgången av VM, men det kanske är en efterhandskonstruktion i hjärnan?

var tvungen att kolla... är nog lite hjärnspöken?

2 gillningar

Min Japanske kompis skickade en bild där han firar genom att grilla(utomhus) superfint kött just nu..:sweat_smile:

6 gillningar

En snubbe blev så glad att han lyfte av ytterdörren och sprang iväg med den.

2 gillningar

Vad tycker vi om de nya tilläggs tiderna som de börjat med i VM?
Jag kan personligen tycka det är lite bra med tanke på att jag blir så less på maskning.

2 gillningar

gillart !! spec i vissa matcher, typ nu när de ramlas och klagas så mycket

1 gillning

Läste att TV4 inte gillar det eftersom det kan försvinna mycket tid i deras tablå och att nyhetssändningarna måste byta kanal.

1 gillning

Hur funkar det med reklamen då?

De avbryter aldrig en match för reklam. Det är reklam före, efter och i halvtidspausen.

2 gillningar

Håller mer. Men tror spelarna inte riktigt är vana vid det ännu

1 gillning

Jag gillar det på ett sätt. Sedan borde man bli bättre på att använda gula kort vid maskning. En annan sak är att hantera fotbollsspelare som får katastrofal smärta av inget alls. Svår att ge gröt kort, men något borde göras.

4 gillningar

jag tycker det ska finnas ett utvisningskort.. att man får gåut i 5 min eller så.

2 gillningar

Fantastisk fotboll, Spanien -Tyskland. Både jag och sonen håller på United till vardags men idag har vi olika lag, jag Tyskland och han Spanien. Mycket roligt och ovanligt.

ja verkligen !!