Fotbolls-VM 2022

När jaget är större än laget...

Inga inlägg på fyra dagar. Är VM över eller bojkottar ni också nu?

1 gillning

nix. ser kanske två matcher om dagen.
Det är skräll på skräll... att tyskarna åkte ut är ju helt galet..
att Uruguay åkte ut???..
att sydkorea tog sig vidare...

och....ronaldo... jaja.

Men läst nordkorea har vunnit reda🤷‍♂️

1 gillning

Tyskland och Belgien ut, skönt på sätt och vis ändå så höll jag på Tyskland. Men teoretiskt kan det bli en sjuk kvartsfinal mellan England o Frankrike om båda vinner sina åttondelsfinaler. Samma sak med Spanien Portugal. Men vem vet efter alla dessa skrällar, så kanske Japan Senegal spelar final den 18 :sweat_smile:

2 gillningar

Hur går det för Argentina? Tippade dem som vinnare.

Du bojkottar VM.. vi kommer inte berätta..

U will never know!!!!

dom håller i än !

2 gillningar

Kan man utesluta @zop från denna tråd kanske?. Han ska ju bojkotta VM men kan inte hålla sig borta.. försöker bara hjälpa lite.

1 gillning

Du är ju inne och härjar i den andra tråden om att bojkotta VM. Tycker att man får vara i båda trådarna så länge man håller sig till ämnet.

1 gillning

så du har inte sett någon match, inte hört på radion eller sett på sporten efter nyheterna?

Såg några minuter av Kamerun–Serbien när jag lunchade på Brödernas.

Jag tittar inte på nyheter och sport på linjär tv.

Här har ni ett smidigt sätt att följa VM:

Varit för sjuk för att titta på några matcher några dagar. Men ikväll blir det att se Englandsmatchen. Frankrikes landslag är jag dock helt sval inför, vet inte varför, men har alltid varit så. Den matchen hoppas över till förmån för någon dålig film eller bra podd. (för övrigt värt en egen tråd: varför ser man (halvdåliga)dåliga filmer men tvärvägrar halvdåliga poddar?)

Lyssnar du inte på Teknikveckan? :wink:

2 gillningar

Maguire....alltså seriöst...

1 gillning

Krävs en liverpoolare för att göra mål....

1 gillning

Grattis Kane!!

Tycker England spelat bra. Tycker ibland de får för mycket kritik, som från studion i halvlek. Sedan kan de inte mätas mot när Tyskland , Frankrike eller Brasilien är som bäst.

1 gillning

ja jag tyckte också det var en bra match. Tycker kommentatorerna generelt varit väldigt negativa till mycket detta VM.

Kanske tar de med sig kritiken mot arrangemanget eller så tolkar de sitt uppdrag att skruva kritiken till max. Lite som politisk bevakning.

1 gillning