Formel 1-VM 2021

Har de släppt alla delar av serien?

Ja.

1 gillning

Har sett halva säsongen nu :joy:

1 gillning

Bara sett tre delar, blir fler idag!
Bra serie detta.

1 gillning

Såg 8 avsnitt igår så två kvar. Grymt bra i år igen. :slight_smile:

2 gillningar

Nu är säsongen igång. :slight_smile:

1 gillning

Japp, ser intressant ut i år!

Kul att få ha teven på i bakgrunden på fredagarna medan man försöker jobba.

Spännande att se var all team står. Hur nära har Red Bull kommit Merca? Är Mclaren så bra som det sett ut så långt? Har Ferrari lyckats förbättra motorn ordentligt?

1 gillning

Det kommer att se ut på samma sätt som alla andra år.
Hamilton vinner VM utan någon som helst utmaning. Verstappen kommer lite närmare Mercedes men kan inte utmana på allvar. Och Ferrari är ingenstans, precis som vanligt.

Jag är inte så säker i år faktiskt.

Sen är det såklart en lågoddsare att Hamilton vinner VM (sen går han i pension och släpper fram Russel)… Jag tror, eller hoppas iallafall, att det kommer bli jämnare än på många år.

2 gillningar

FP2 visar lite på det iallafall, håller tummarna. :slight_smile:

Tyvärr blir det nog inte jämnare förrän nästa år men det sista som lämnar är hoppet :slightly_smiling_face:

Jag reviderar, efter gårdagens träning så verkar det mycket jämnt och Red Bull har bra läge :slightly_smiling_face:
Får se vad kvalet har att erbjuda idag

Träning och race är två helt olika saker… Mercedes körde väl bara på startmotorn i går? :wink:

Kan man inte spegla mobilen på atv då istället för AirPlay?

Jo, men man får hemska sorgkanter runt bilden då.

Funderar på appen. Något som testat på en android? Går det att casta?

Samma där, ingen cast i appen ännu.

Nej men kör skärmspegling via Google Home appen. Funkar kanon. Dock låser man den luren men har F1TV pro installerat på flera enheter

Toppen tack! Då blir det en prenumeration :+1::racing_car::fuelpump::checkered_flag:

1 gillning