Formel 1-VM 2021

Du kopplar in datorn med hdmi :slight_smile:

Som ett djur.

2 gillningar

Kan man inte köra i chrome och sen casta den fliken som man spelar upp de i

Jag kör skärmspegling på en mobil

Man kan köra AirPlay till en AppleTV men då måste man starta sändningen i Safari iOS, inte från F1-appen.

Tog ett abonnemang på F1 TV Pro nu. De hade visst 25% rabatt på årsavgiften fram till 14 mars.
82 Euro blev det för ett år.

Pre-season tester startar på fredag.

Japp, sk bli skoj.
Kommer sakna Janne o co lite från Viaplay, men jag får lyssna på dem i f1 podden i alla fall.
Eftersom Viaplay inte vill ha oss kvar som kunder, utan säger upp oss så hoppar jag över till f1tv pro. Säkert många som inte kommer teckna nytt för 449… men det är en helt annan tråd och diskussion. :slight_smile:

Ska bli gött nu när det kommer igång igen

2 gillningar

WTF. Har de slutat med stöd direkt i Safari på iOS?

Japp, och stöd för AirPlay ska i stället komma i appen senare i år (oklart när).

Damn it! Blir att bita i det sura äpplet och köra Viaplay tills dess då…

Kör det i Chrome istället

Testande det på vinst och förlust. Funkar inte heller. Chrome på iOS är egentligen Safari i grunden.

Okej tråkigt helt klart

Säsong 3 av Formula 1: Drive to Survive (Netflix) har premiär på fredag.

5 gillningar

Jag testade att göra ett fantasy f1 lag. Vi kanske skulle ha en “bubblan” liga ?

Jag har tyvärr inte tid för fantasyligor, varken i Formel 1 eller någon annan sport. Vet att jag skulle lägga ner alldeles för mycket tid på det om jag gav mig in i det.

2 gillningar

Exakt. För mig skulle fotboll ligga närmast och sedan F1. Men törs inte, den tiden finns inte.

1 gillning

Det har inte jag heller. Men jag startade ett lag, tror dock inte att jag kommer att hålla på och byta förare mellan race osv. Möjligt. Får se… Har inte kört nån fantasy liga på 100 år känns det som… :slight_smile:

Blir att bingekolla Drive to Survive med start ikväll. :slight_smile:

4 gillningar