Fler renderingar på höstens iPhone-modell

Från sajten:
Fler renderingar på höstens iPhone-modeller | Teknikveckan




Förra veckan släppte Onleaks ett gäng renderingar på vad som påstås vara höstens nya iPhone och renderingarna ska baseras på läckta ritningar från Apple.

Nu har renderingarna slipats en aning och vi kanske börjar närma oss något som ser ut som slutresultatet som Apple kommer visa upp i september. Precis som tidigare renderingar är det ett ”plåster” i ena hörnet på telefonen där det finns tre linser. Tidigare rykten har även varit att fokus på höstens event kommer att vara kameran och alla nya funktioner som kommer att komma till den.

Om detta är slutresultatet eller inte återstår att se.

Reklam: Kan du inte vänta på nästa iPhone? Köp din nya iPhone hos Telenor eller Tre.

Via Slashleaks

1 gillning

Tar en av varje :heart_eyes:

1 gillning

Kärlek !! Ser dock ”tjockare ” ut o ganska breda kanter ala ( xr) …

1 gillning

Det ryktas att den ska bli aningen tjockare för att få plats med optiken!

1 gillning

Ja men precis… Men den ser ju ut exakt som X, så va fan… Alldeles för lite uppdatering…

Tycker den ser snygg ut. Är väl som vanligt, när man ser renderingar så är man lite skeptisk tills man får produkten i handen.

Vad blir kamerorna? En vanlig, en vidvinkel och en för porträtt eller zoom?

1 gillning

Japp skulle gissa på att det blir den setupen, och jag hoppas verkligen det gör underverk för bilder som tas i lite sämre ljus. Där har Apple alltid varit sämre än konkurrenterna.

1 gillning

Exakt! Bättre bilder behövs!

1 gillning

Ska ta ett gäng bilder med P30 Pro ikväll och visa dig, det är verkligen helt galet vad den lyckas åstadkomma under sämre ljusförhållanden.

Gärna! :heart_eyes:

En sådan med periskopzoom :heart_eyes:

2 gillningar

Tog av skalet på dottern 6s a nyss , den e galet lite o tunn :heart_eyes:

1 gillning

Den e nice…

min fru kom med en fråga så man nästan blir spyfärdig. ångesten är hög och skilsomässopapper är draftade:

-“When is the new iPhone coming?”.

Så när kommer den?

3 gillningar

Later this fall

Mm har två som ligger o skräpar, tänkte få ihop till en reserv, troligen ny skärm eller batteri dock

1 gillning

Men va, jag vill ha tillbaka platt kant ju!

Är det inte du som brukar beställa ett halvt dussin iPhone när det kommer ny :rofl:

1 gillning

jo men jag kommer ju aldrig ihåg när de kommer.
Fick mess att hon tappat sin i trappen och glaset är paj så frågan är om det är värt att repa eller vänta på nya.

1 gillning

Men när brukar de komma?