Fler renderingar på höstens iPhone-modell

Slutet av september/oktober.

Normalt september, men i år har det ryktats om förseningar så inte före september skulle jag säga :slightly_smiling_face:

Insåg att ovan var old :hugs:

1 gillning

Undrar varför Apple gick ifrån den platta kanten och fick samsung sjuka några år :hugs:

Det är lite varannan design :slight_smile:

Ser ut att vara mindre “flärp”

1 gillning

Vore trevligt om de kan få in batteri% igen :slightly_smiling_face:

Jag stängde alltid av visningen av batteriprocent, dels för att jag tyckte den var ful och dels för att jag inte behöver ha så exakt koll på batterinivån.

2 gillningar

Ja, borde kunna stå i batteriet, öven om det är litet

Mycket bättre med %, det verkar de flesta tycka så det borde vara enkelt för Apple att återinföra.

1 gillning

Smaksak :wink:
För egen del tror jag att det kan irritera mig att inte se %

1 gillning

Önskar att det gick att stänga av veckodag vid datumet uppe till vänster i iPadOS också. Jag tycker att ”28 juni” ser bättre ut än ”sön 28 juni” och jag är inte veckovill ens under semestern. Den ändringen går för övrigt att göra i macOS.

1 gillning

Mm, det borde synas när man drar ner controll center på iOS

Gör det inte det ?

Hälsar ”iPhone 8”

Tänkte på datum, som på iPad, fast borde synas när man drar ner, finns utrymme.

Tydligen släpps 12an utan lurar och laddare enligt 9to5mac.com

1 gillning

Tror fan inte jag rört lurarna någonsin. Har väl en 20 laddare liggandes. Så för mig är det ok, men kan tyckas det är lite konstigt för alla nya användare som lär rasa in när den släpps. :slight_smile:

Släpper de den till ett “bra” pris så man får något tillbaka för att ge upp laddaren så är det okej. Men annars är det sniket

Med tanke på att inte så värst många iPhone användare har snabbladdaren så är jag lite förvånad. Kanske löses det genom att erbjuda laddaren till ett bra pris när man köper ny telefon? Det kan jag ha förståelse för ur ett miljöperspektiv.