Flams och trams

Över hälften av bubblans medlemmar röstade tydligen för att avsätta mig som moderator.

1 gillning

Tror du att du kommer så lindrigt undan. :joy::joy:

Jaha, ni avsatte mig utan att ha ett alternativ. Jag som trodde jag äntligen skulle få lite ledigt.

2 gillningar

är det inte dags för din årliga socialmedia pause?

Han skippade ju förra, han kan inte vara ifån oss. Han har någon form av hatkärlek till oss. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Om Italien vinner EM blir det paus för två veckors firande.

3 gillningar

Om Sverige vinner EM så pausar jag ett halvår. :joy::joy:

1 gillning

Postar här direkt i stället för att förstöra @Tobias_Lehning:s tråd med restaurangtips i Göteborg:

Glöm inte regnkläder.

1 gillning

Haha så sant

Utlyser härmed en tävling:

Lyckas säga ”Hey Siri play Det är så jag säger det by Håkan Hellström” och få Siri att förstå att det är den låten man vill spela.

Vinnaren får gå på Håkan Hellström-konsert tillsammans med @RolexJocke.

6 gillningar

Ingen vettig människa lyssnar på Håkan Hellström… Du kan lika gärna ge vinsten till @DennisKlarin direkt :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 gillningar

Varför ska jag straffas?:joy::joy:

1 gillning

Eftersom det inte verkar vara någon annan här än @DennisKlarin som ser Håkan Hellström som en vinst så tänkte jag att se dig plågas kanske är en större morot. :wink:

3 gillningar

Men @DennisKlarin kan väl få gå med Iron Maiden i Air Podsen. :joy:

2 gillningar

Men va fan! Blanda inte in mig i vårt förhållande!

2 gillningar

Hör av er när biljetterna kommit! Vem som följer med är inte så viktigt. Bara den jäveln plågas! :joy:

1 gillning

Vilket innebär att i princip vem som helst från bubblan kan följa med. Personligen så väljer jag att avböja den inbjudan :relaxed:

Tyvärr kan jag inte följa med då. Har sett Håkan Hellström live flera gånger och tycker att han är en fantastisk liveartist, precis som bob hund som jag uppskattar live men aldrig lyssnar på annars.

1 gillning

Ja, alla lider väl i mitt sällskap. Fy fan.

1 gillning

Har också hört Håkan live och det märkliga är att han sjunger mycket bättre då än på skiva. Mycket märkligt.

1 gillning