Flams och trams

Nu hänger jag inte riktigt med. Kan ju bero på ölen jag sippar..:sweat_smile:

Aha, nu fattar jag..:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Vi tackar @Zop som med en humoristiskt blick städar efter oss andra..:sweat_smile:

1 gillning

Märklig ritplatta ändå :smiley:

Hamnade visst i fel tråd :joy:,
@Zop kan du flyttad inlägget?

Köpa bebisvåg och Router?

Vikten kommer direkt till barnavårdscentralen…..

Jag är så less på att se bilder i ChatGPT tråden. @Zop kan du inte dela upp det? Låt dom som vill posta bilder från AI till en egen tråd.

ChatGPT är mycket mer än trötta bilder som folk slänger upp.

1 gillning

Vi kan göra en tråd med AI-bilder.

1 gillning

Är du lite ilsken idag? :joy::joy:

1 gillning

Haha, nejdå! Fått min snus! Men tycker bara det blir för mycket när ChatGPT visas upp som creators, det finns bättre tjänster och uppskalning som man kan prata om separat.

Vi ser väldigt lite ChatGPT användning i normalt arbete här vilket är konstigt och aningen efter för ett teknikforum.

Du är ursäktad Jocke, förstår att moderna saker är svårt att hänga med i. :wink:

1 gillning

Jag håller mig därifrån även om jag figurerar som övningsobjekt i tråden. :joy: :joy:

Håller med dig där, ChatGPT är ett verktyg jag använder varje dag i mitt arbetet och det blir bara mer och mer.

Kanske dags att dela upp den i bilder AI-bilder och annat användande, behöver inte betyda att det varit fel hittills

Absolut, men man behöver ju inte vara otrevlig för det.

Dalle är Chatgpt, tråden är tillägnad Chatgpt. Förstår inte problemet..

Nu är de uppdelade i ChatGPT och DALL-E.

2 gillningar

Hur använder du dig av ChatGPT dagligen? Jag har jättesvårt att se hur jag skulle utnyttja en LLM på 'individuell' basis men jag har antagligen bara fel och måste lära mig att tänka om.

Nej Dalle är inte chatgpt, dalle är en del av OpenAI.

Förlåt om du tyckte jag var otrevlig.
Jag konstaterade bara att chatgpt tråden blivit överfyllda med Dalle och AI bilder. Mycket bättre med en separat tråd för dom.

Vad är ditt problem med det?

1 gillning

tank

Sa någon Dalle?

1 gillning

” DALL·E 3 is built natively on ChatGPT, which lets you use ChatGPT as a brainstorming partner and refiner of your prompts. Just ask ChatGPT what you want to see in anything from a simple sentence to a detailed paragraph”

2 gillningar