Flams och trams

Jag har ju inte lika många spioner som Zop så det tog ett tag, men nu äter våra medarbetare lunch ihop. Därför jakt på billiga lunchställen..:sunglasses:

2 gillningar

Tur att jag jobbar någon annanstans i vår. :dotted_line_face:

Valter Skarsgård är på Värvet denna vecka och den enda kommentaren på Instagram var: "Hur många Skargårdare finns det egentligen?"

När jag kollar upp det finns det åtta söner födda från 1976 till 2012 och alla utom två är etablerade skådespelare.

Så min givna tanke är varför har ingen utnyttjat detta? Måste ju vara helt fantastiskt för att göra någon slags cardle-to-grave-historia. Man har 36 år av killar plus farsgubben för att summera på ålderns höst.

1 gillning

Jag lyssnade på en intervju med Pappa Skarsgård på temat hur det är att vara känd. Då berättade han att ibland kan det vara lite jobbigt. Så tog han ett exempel på när han gick till Konsum en kväll och köpte kondomer och alla kollade på honom.

Jag har tänkt att det kanske var så jobbigt att det inte blev några fler kondomer..:sunglasses::sweat_smile:

Haha, Stellan verkar ju vara väldigt down-to-earth men kondomer kanske var där det tog stopp.

1 gillning

Är det därför som han har 8 barn? :thinking:

Man ska väl inte stoppa den i naveln? :joy::joy:

Jag fick upp att det inte gick att låsa upp luren med FaceId då jag har ett radioutseende. :rofl::rofl:

1 gillning

Radiohead by Nina J Reichenberg on Dribbble

Dra en där Bajen vinner :1st_place_medal: i allsvenskan så jag får se det en gång till innan jag dör.

2 gillningar

Det där var bara ren och skär ondska.
Särskrivning incoming

1 gillning

Så överlägsna att de vann guld med halva laget på läktaren! :stuck_out_tongue:

1 gillning

All svenskan
Djur gården

12:an firade segern

1 gillning

Jag och kollega har ett vad varje år.
Den som har lägst tabellplacering får färga håret i den andres lagfärg på julfesten.
I år var det min tur.

4 gillningar

Skönt att se att allt är som vanligt :blush:

@Zop , @Freddeuce o andra med deltagarlag tjafsar sinsemellan medan vi går och gör det som räknas. Vinner.

:joy:

Vore ju kul om ni någon gång kunde vinna på egna meriter istället för andras misstag

Wow, nu kommer ursäkterna och de dåliga förlorarna :blush: Alltid någon annans fel…

Spelar ni redan i Superligan eller har du smakat på snapsen?