Flams och trams

bara för att jag inte håller med dig?

För att du svamlar och inte håller dig till ämnet.

Vad är det du inte håller med mig om?

Låt mig tycka att Kia inte ska hålla på och mäta sig med volvo. Det är som att jämföra Iphone med Android.

Så hur tycker du man ska mäta försäljningssiffror mellan bilmärken?

Kvalitet är inte samma sak som kvantitet

Jag har ingen åsikt i frågan.

Däremot har jag en åsikt om hur man för sig här i bubblan och syftet var uppenbarligen att provocera någon och då har vi andra trådar för det.

1 gillning

Artikeln handlar om försäljningssiffror :man_facepalming::joy:
Svara på frågan

Varför just framhäva Kias siffror?

För att dom sålt bäst kanske och listan gällde vilka som sålt mest :joy::joy::joy:

1 gillning

Svårt att sortera i denna tabell. Så många parametrar…Jobbar du på Kia? :wink: :laughing: eller att du predicekar för kias bilar eftersom det står en notis om dig under tabellen…

Nej jag jobbar inom kabelindustrin. Vad jobbar du med? Trollfabrik i Ryssland? :joy::joy::joy:

2 gillningar

@calinou är du allvarlig nu eller har du tagit ett glas för mycket ikväll? En massa svamlande och inga svar på de motfrågor du får från @anon29666066 och @Esse

1 gillning

Om man skriver någonting som avviker från dina åsikter kallar du en för troll.

Får ge @calinou att det här är flams- och tramstråden. Alla former av trams är tillåtet här.

Nej den stämpeln har du fått efter din tid på 99mac :joy::joy::joy:
Hade massa problem men blev aldrig nöjd med lösningarna du fick. Utan du ignorerade dom och argumenterade mot.

Sorry, fick för mig att vi var kvar i den ursprungliga tråden. Ja trams är verkligen vad det är.

1 gillning

Förlåt att jag bara inte gillar kias marknadsföring. Jag är nykterist som gillar volvo. :sweden:

Ja de som håller sig till ämnet åker ut. :joy::joy::joy:

Så då gillar du inte Volvos heller eftersom Kia tydligen kopierade deras :joy: