Flams och trams

Mina böcker har inte fallit på sniskan.

Alla vägar leder till..... Papi Rauls knarkträsket.... :laughing:

@zop du missade sista inlägget i flytten. :joy:

@Rolexjocke – moderar moderatorn! En Mod-Mod helg sonika.

Någon måste ju ta tag i det hela, kan ju inte släppa tyglarna helt bara för att han får för sig att det är helg. :joy:

1 gillning

Min barndom. :joy::see_no_evil:

Jag menade Ateens haha.

1 gillning

A-teens dök upp när jag var 18 år så jag hade musiksmak och undvek dem (det har man sällan som barn).

Hade inte så mycket val hahah.
När han det varit… 2000-2002, var i alla fall runt 10 och det var oundvikligt.
Men sen kom det bättre musik haha.

Har nu delat Windows95man till alla jag känner :joy:

1999 släppte de debutsingeln Mamma Mia.

Ett år som är så långt borta nu att Charlie XCX gjort en nostalgisk musikvideo:

Jamen dåså…. 8 år gammal, då har man en ursäkt haha.

Embrace it! Jag var 20 år då och jag hade flera A-teens låtar på min spellista i Winamp.

Var också ett stort fan av Blümchen. Har närmre 40 CD skivor kvar i en låda någonstans....

Heut' ist mein Tag
Heut' ist mein Tag
Heut' ist mein Tag …

1 gillning

Nu har jag gjort mig av med alla cd-skivor men en av mina pinsammaste var en New Kids on the Block som jag köpte som barn.

Nu blir det en hel del Off-topic men.....

En del av hennes skivor fans också på engelska. Det fanns dessutom en lokal sepcialversion av en av albumena på engelska som bara såldes i Hongkong och Singapore där det i stället för Tysk eurodisco blev reaggeballader på engelska. Jag har så klart den skivan. Brukade gå på 2000 kr på Ebay i tidigt 2000-tal. Jag köpte den av en irländare för 700 pix, begagnad....

Jasmin Wagner, som hon egentligen heter, har varit rätt produktiv med ny musik det senaste två åren. Både eget material collabs med andra artister. Just den här låten är en av de låtar som jag lyssnar mest på just nu.

1 gillning

Men var det inte så att en annan person frontade än den som sjöng (Blümchen)? :thinking:

Du hasst?

1 gillning

Lite tråkigt uttalande när det är @iDrewn personliga upplevelse han beskriver.

Så uttrycker vi oss inte här!