Flams och trams

I rest my case

Men jag syftar ju inte enbart på det senaste inlägget i betatråden. Jag menar generellt. Hur kommer det sig att de flesta av dina inlägg skapar hätsk stämning? För det verkar ju som att det går en bit tillbaka i tiden. Så jag frågar igen: vad tror du att det beror på? Om du nu har fått någon stämpel, vad beror det på? Är folk helt enkelt ute efter att trycka ner dig av ingen anledning alls, eller kan det vara så att du har en förmåga att uttrycka dig ganska klumpigt och provocerande i text?

1 gillning

Jag är realistisk och skriver fakta. Gång på gång så håller du på med dina insinuationer, överdrifter och hittepå fakta. När någon sen säger vad du är så beter du dig som drama queen.
Rannsaka dig själv och sluta skriv som du gör. Inte bara jag som reagerar på dina överdrifter.

Nu stänger vi den här tråden i ett dygn igen.

6 gillningar

De kanske skulle flörta lite med porrindustrin och plocka in en vibrator i batteriet :innocent:

Very, very frightning.

Sad Freddie Mercury GIF by Queen

1 gillning

Du menar upp med vibratorn och sedan på med VR ögonen och skalla ner blå piller från apotekshyllorna. :joy::joy::joy::joy:

Typ så, men det kanske räcker med att lägga den i fickan :sweat_smile:

1 gillning

Fanns ju blå piller i automaten du fotade

1 gillning

Jag köpte inget där, har ju inga kontanter. Är ju inget djur. :joy::joy:

...och vi kommer inte få läsa om att ett antal skåp är sönderslagna och rånade utifrån en specifik rutt..? :laughing:

1 gillning

Inte troligt, möjligtvis vittjade skåp men inte sönderslagna. :joy::joy:

Bara när du ska till djuraffären. :joy:

1 gillning

@zop

Du är galet snabb när jag skriver något sådant...
Om Blackburn ändå kunde vara så snabba....

2 gillningar

Det tog 3 år för Blackburn att vinna Premier League. Liverpool behövde 28 år. :wink:

Så det är längre turneringar i Liverpool? :joy::joy::joy:

och det krävdes det en tränare från liverpool och det var 30år sedan.... och 11 år sedan ni spelade i PL....såååååååå

Det krävdes en tränare från Tyskland för att ni skulle vinna.

1 gillning