Ett hemmakontor blir till - hur ser ditt ut?

Förlåt! :see_no_evil:

2 gillningar

Hittar faktiskt inte bilden längre… :man_shrugging::disappointed:

En snabb googling påvisar dock att det ska vara en originalbild… misstänker nu att de försvann med Big Sur uppdateringen

1 gillning

:joy:

När vi pratar bakgrundsbilder så :joy:

1 gillning

Se där :slight_smile: var faktiskt riktig snygg

När man inte kan bestämma sig. :joy:

2 gillningar

Det här är ett litet smart hjälpmedel som gör att man kan stå upp och jobba om man inte har ett justerbart skrivbord. Tillverkad i robust wellpapp som man sätter ihop själv.


bild

5 gillningar

Såg annonser för något liknande i trä på Facebook.

Här är en annan lösning:

2 gillningar

Bredd på skrivbord, vad har ni och vad tycker ni är lagom?

Jag sneglar åt 140 för att eventuellt få plats med dubbla skärmar, men kanske ska gå ett 120 brett höj/sänkbart skrivbord som går att anpassa i bredd med en ny bordsskiva.

Inte helt fel. Hörde från en bank att de kör det i hela koncernen. Och man kan inte bli i hopparad med egna teamet/enheten. Så hans grupp senast var från Sverige, Chile och Singapore. Kul snack om kaffe och Coronakultur som han sa… :smiley:

Jag valde 140x80, skulle dock klara mig med 120x70. Men glad över valet då jag har gott om plats.

2 gillningar

Jag har ett som är 120x80. Tycker det är för litet så funderar på att uppgradera till ett som är 140.

2 gillningar

Då var äntligen mitt hemmakontor klart, ska bara fixa kablarna längst ner i hurtsen som går till några externa diskar.

9 gillningar

Stiligt!
Brukar göra ett hål i baksidan av hurtsen bara så löser man det. :slight_smile:

1 gillning

Yeah, är en tjock skiva på denna hurts, så måste borra.
Men det löser sig.

1 gillning

Yep, hade samma utmaning på min, men det är bara att borra på, blir skönt sen att slippa se kablarna.

1 gillning

Ja men precis!

1 gillning

Och ett stort hål i bordskivan så kan man leda bort kablarna snyggt där också. :joy::joy::joy: