Emojier i bubblan – vilka ska vi ha?

Vi behöver bajs-emojis. @Jite.

1 gillning

Verkar som emojier blivit nollställda i forumuppgraderingen. Vilka var det vi brukade ha?

De viktigaste kommer upp om du långtrycker på hjärtat.

Ja, det är inbyggt nu i systemet gissar jag, förut fanns bara hjärtat, tror det var en addon förut. Saknas ett gäng nu, hoppas @Jite kan få till några fler.

Nu hände något. :slight_smile:

Dom här åtta kommer upp när jag långtrycker på hjärtat.

1 gillning

Jag la precis till bajsemojin. Men vilka fanns tidigare?

1 gillning

Det är fortfarande en addon.

:joy: :roll_eyes: Eller sidoskrattande emojin kanske det var...

Ok, men bättre integrerad.

1 gillning

Gissar att det fanns en uppgradering av den som krävde en uppdatering av forumet så båda blev bättre samtidigt.

Ändrat urvalet lite nu. Får starta en tråd om detta. Den verkar inte lika seg som den gamla plugin:en så man kan ha några fler att välja på.

1 gillning

Mina förslag

:exploding_head: :partying_face: :thinking: :see_no_evil: :smiling_face_with_three_hearts:

:cucumber: :joy:

2 gillningar

Enda som behövs :beers:

2 gillningar

Gurkan känns inte så användbar. De andra var bra förslag.

Gurkan var ett skämt men jag kunde varit mer klar om det hahaha.

Det är en ny plugin utvecklad av discourse själva (så antagligen in i core i framtiden) den tidigare var strulig, och hade konstanta problem, så vi beslutade att vi kunde leva med att förlora dom tidigare reaktionerna i utbyte mot en mer fungerande variant.

Jag har inte uppdaterat vilka som ska synas på knappen, men du verkar ha hittat hur man gör Zop, så kör på (ta inte för många bara) :wink:

Tänker att de folk helst vi ha i den här tråden kör vi på. Började med att välja ut några som jag tyckte var vettiga.

Posta gärna enstaka inlägg i den här tråden med en emoji och en motivering om varför den är användbar. De som får många likes (hjärtan) lägger vi till.

Vi måste ju ha :banana: och :pineapple:

:joy::joy::joy:

2 gillningar

Utöver dem som fanns från början av uppdateringen:
:poop:

Ps. tycker inte vi ska ha för många negativa. Det räcker med bajset. Annars blir det lätt dålig stämning eller frågor - varför gav du x eller y till mitt inlägg.

1 gillning

Vi lägger dit dem efter bubblanträffen. Man vågar inte träffa @Marcus_Attefors och vara ansvarig för fruktemojier.

(Inte heller särskilt användbara.)