Det krisar hos Viaplay – över 25 procent av personalen får lämna

På ett sätt är det ju tråkigt att man inte längre får 'lokal' bevakning av F1, men samtidigt gör F1TV ett fantastiskt jobb och jag skulle gärna se en liknande tjänst för andra sporter jag följer.

Såg att F1 TV ingår för de som har Viaplay Sport i Nederländerna. Kanske kan bli något liknande här.

Jag har Viaplay i mitt Telenor abonnemang men inget sport paket. Ska bli intressant och se om Telenor höjer alternativt att man kan välja bort det, Tidigare kunde jag välja mellan Viaplay & HBO men det går bara idag i de större Telenor paketen. HBO har jag ju till halva priset så det är man ju inte så sugen på att få i paketet.

Bara Total som höjs.

Som vanligt känns det bra att inte vara sportintresserad. :joy::joy:

3 gillningar

Jag håller med :slight_smile:

Eller hur!:joy:

1 gillning

Från ett ärkeskurk till några andra, man håller sig för skratt :blush:

Ja, man undrar hur de egentligen är funtade. Snacka om att de på allvar tror att folk accepterar vad som helst.

1 gillning

Yep, dödsstöten kommer 1/10.

Förste oktober? Vad händer då?

10/1 skulle det ha varit. :joy:

1 gillning
2 gillningar

Det där lät ju bra, men man måste tydligen vara kund hos Tele2 redan, på mobil eller bredband. Försökte teckna men fick inte...

Kul att det är två gamla Kinneviksbolag som slåss...

Viaplay har inte fått en krona av mig sedan de höjde priset för oss som blivit lovade att vara undantagna prishöjningar under flera år.

Jag hoppas , och tror, att de går en gruvlig konkurs till mötes…även om de kommer för lindrigt undan.