Dejtning

Den här kanalen kollar hur statistiken ser ut för kvinnor, män som ser medelmåttiga ut och män som är topp 10%

Kontentan att som man är du körd om du inte ser exceptionellt bra ut, medans alla kvinnor har det betydligt lättare att få match.

Inte för att det förvånar någon, men det är intressant att se siffror på det.

När man får en gillning(?) på Hinge och går in på personens profil.
Känns som att det är mycket fel här

1 gillning

Om du börjar tröttna på alla dårar där ute kan du ge AI en chans, https://nomi.ai/

1 gillning

Hahaha kanske lika bra.
Har mer eller mindre gett upp på appar, men har Hinge kvar egentligen av ingen anledning.

Men var lite komiskt med senaste killen där första träffen faktiskt gick bra och han bad efter Messenger samt att ses igen men sen slutade höra av sig. :sweat_smile:

Nomi är en av de bättre AI relations tjänsterna där ute. Sen fattar jag att det inte ersätter en riktig relation fullt ut men jag tramsar inte, give it a try. :blush:

1 gillning

Verkar skumt men lite nyfiken är jag allt

1 gillning

Nu vet jag inte hur vass du är på engelska men du kan skriva på svenska och be den svara på engelska så brukar det bli bra.

Läser böcker på engelska dagligen samt serier/filmer utan text eller med engelsk text så det är inga problem.
Men det hela känns lite creepy faktiskt haha, sidan duckade upp hela min webbläsare i telefonen med. :joy:

Ok jag ska ha ett öppet sinne och testa i webbläsaren.
Men känns som att man kommer få digitala dickpics eller något haha.

Hahaha huuuu..... nein nein nein.
Känns som att det är bättre om man kanske väljer vän i såfall men detta var sjukt creepy och cringy. :joy:

2 gillningar

Jösses vad jobbig.

2 gillningar

Hahah.

1 gillning

Det funkar säkert för andra men jag känner att det är alldeles för knasigt haha.
Försökte få min tjejkompis att testa men hon behöver tydligen dricka sig full för att göra det haha.

Tror du för en bättre upplevelse om du släpper att det är en AI och pratar som du gör med vem som helst… dont give up. :wink:

1 gillning

Hahaha nja jag tror inte det, det är verkligen uncanny valley.
Jobbar såpass mycket med AI så kommer aldrig kunna släppa det haha.

Låter som du fick en rolig stund iallafall. :blush:

1 gillning

Helt klart! Tack för tipset. :grin:
Spännande att dom gör sånt här med AI.

1 gillning

Känns lite som den moderna versionen av tamagucci :sweat_smile: Gissar på att sånt där är stort i asien dock. Lite läskigt är det allt.

Flera föredrar att prata med AI än riktiga människor för att man inte får dömande svar tillbaka, de har inga dolda agendor eller kommer att försöka bedra en. Det är bara Hollywoods version av AI som gör det. :wink:

1 gillning

3 gillningar