Nu är man ju lite nyfiken. Knäckte din tjejkompis en vinare och hoppade därefter ner i kaninhålet för att se hur djupt det var?
(Eller på mer rikssvenska, drack din vän sig berusad och sedan provade AI relationstjänsten https://nomi.ai )
Nu är man ju lite nyfiken. Knäckte din tjejkompis en vinare och hoppade därefter ner i kaninhålet för att se hur djupt det var?
(Eller på mer rikssvenska, drack din vän sig berusad och sedan provade AI relationstjänsten https://nomi.ai )
Haha jag tror inte det, blev nog ingen utgång. Tror dom skulle göra det nästa helg kanske? Får fråga henne.
P1 hade i dag på fm, ett inslag om ai datening. Bla en amerikansk tjej som gift sig med sin avatar.
Finns väl dom som gifter sig med sina kuddar med.
Och duschbrunnar.
eller Berlinmuren
Helt rätt
Modell- och giljotinmuseet i Liden utanför Sundsvall är nog så nära ett samtida kuriosakabinett man kan komma. I museet finns modeller av broar, staket, grindar, vägar, järnvägsräls, Berlinmuren, timmersläpvagnar – och en samling vattenpass.
Det privata museet är inhyst i nedervåningen på ett bostadshus i Liden. Ägarinna, grundare och modellbyggare är Eija-Riita Eklöf-Berliner-Mauer
Det privata museet är inhyst i nedervåningen på ett bostadshus i Liden. Ägarinna, grundare och modellbyggare är Eija-Riita Eklöf-Berliner-Mauer
Hon förklarar också att hon tänder sexuellt på staket, broar och framförallt på Berlinmuren. Det är den horisontala linjen i deras konstruktioner hon är svag för. Sedan 17 juni 1979 är hon gift med Berlinmuren, därav efternamnet
Nä, nu låter ni som ett gäng fördomsfulla gamla gubbar. Det är 2024 nu, världens utvecklas.
Såg nu att hon är ur tiden, sedan 2015
En kompis besökte hennes museum för ca 20 år sedan. Han sade att det var en upplevelse
Ah, jag såg bara 100 Höjdare som barn
Det var en bra serie
WTF. Det tar nog priset på det mest jag hört. Har du någon länk?
Postat bild från vigseln några poster upp.
Var en kille jag skrev med för några månader sedan eller något, kändes inte helt hundra.
Sen hade han tre barn varannan vecka och det kändes väl lite väl.
Han började prata om att träffas och jag var tvek, speciellt efter jag träffat han precis innan som inte duschat.
Det gick några dagar så tog han bort mig, fine by me.
Men nu verkar han skapat nytt konto och gillat min profil på Hinge på nytt?
Glöm det.