Datorkrig

Säkert :slightly_smiling_face:

Vad säger vi om de från Sharjah?

att de är som Kiviksbor

Odlar de också väldigt mycket äpplen?

1 gillning

Hopplöst mycket. men de fattar inte att äpplen och öken inte går ihpp

1 gillning

Tycker ändå det är ett sundhetstecken att svänga om något blir till det bättre. Värre med dem som håller sig fast vid Apple Music fast det är en sämre tjänst och säger att det är helt problemfritt (shots fired).

4 gillningar

Rules of engagement ger dig rätt i att skjuta av några salvor!

Sämre tjänst än vad? Inte är det sämre än Spotify iaf. :wink:

4 gillningar

Snacka inte skit om min Discovery Weekly!

Synken är ren och skär katastrof, men det gäller iofs även iCloud Drive och andra av Apples tjänster. @Sevis som är en förespråkare av Apple Music rantar lite om det i podden som kommer på torsdag.

2 gillningar

Vilken synk? Har aldrig haft problem med iCloud-drive heller för den delen.
Problemet jag hade med Spotify när jag hade det var att den var dålig på att rekommendera musik om man inte lyssnar på mainstream och hanteringen av sparade artister/album var urusel. Allt byggde på att man lyssnar på singlar och inte album.
Nu skulle jag aldrig byta till Spotify med tanke på vad de gör för att förstöra podcast.

Synk mellan enheter :slight_smile:

Synken mellan mina enheter fungera felfritt. Tar bara några sekunder att slå igenom när jag lägger till/tar bort material.

Synken mellan respektive individs upplevelser är helt klart eftersatt dock :smiley:

Den slutar fungera om man har Spotify installerat samtidigt eller om en Samsung-tv har internetuppkoppling på samma nätverk. :wink:

Nej men en Tado Bridge… på riktigt, sitter med supporten nu. Att en sådan liten sak kan störa ut hela nätverket.

Har den en inbyggd DHCP-server?

Låter som TRÅDFRI-effekten™️

Tror jag ej :slight_smile: