Hade ett blått cheiftower också som jag sprayade logos på med maskeringtejp. Som såldes till någon i Tierp eller Uppsala har jag för mig för mega överpris. 
Vattenkylning och SLI var man tidig att hoppa på.
Blev en Macbook Pro 17" för mig ungefär samtidigt och blev helt hooked.
Importerade första iPhone och hade några stycken som såldes vidare.
1 gillning
Så otympliga de var också, jag hade väl säkert bara 2 diskar i alla dessa slots 
Ja, önskar bara jag kunde köra Mac i mitt jobb, men allt är kretsar ju kring PC i CAD/FEA-världen på ett eller annat vis känns det som.
Men får säga att min nya DELL 5680 är rätt trevlig ändå, även om det tar emot 
Tycker ni andra om det spelar någon roll om man har samma eller ett annat märke av fläktar än de som sitter på PSU-AIOn?
Jag håller på att bli knäpp....
Vision är riktigt snygg och jag slipper lägga en extra tusing på 3 till fläktar.
Samtidigt är det glas där uppe, kanske enklare att torka av än mesh...
EVO RGB har fördelen då du kan ha fler fläktar men så länge du sköter insug och utsug rätt på Vision är det inte något större skillnad.
Är jag knäpp om jag väljer Vision över EVO RGB?
Men det är samma som igår... kan bara inte bestämma vilket som blir bäst. Egentligen är det nog ingen större skillnad men......
Känns som ett stort beslut bara, eller så velar jag för att det håller mig sysselsatt.
1 gillning
Ok nu har jag bestämt mig....
Blev Vision med 3 stycken 140mm reversed som ska sitta i botten samt en 120mm till där bak.
Det får bli bra... kan lägga den tusenlappen på ett till m.2 istället.
2 gillningar
Tyckte den var najs med hörnet med endast glas 
1 gillning
Hade valt samma, riktigt snyggt med glaset med!
1 gillning
@richardtenggren @Marcus_Attefors Fint!
Då ska man bara lyckas göra detta rättvisa med kabeldragning och skit. 
2 gillningar
Fanns ju coola kablar från Lian Li med såg jag om man går all in med RGB 
1 gillning
Haha jo men någonstans får man dra gränsen känner jag. Finns LCD på fläktar med. 
Haha ja såg att även pumparna fanns med LCD 
Jag skulle också behöva gränser, fanns med cykelprylar då 
Skruvat ihop 140x3 daisychain och AIO, tydligen är det redan kylpasta applicerad på aion så behöver inte kleta med det.
Ska försöka skruva*(
@RolexJocke 
)ihop datorn imorgon.
Är lite jobbigt med Lumi men vad ska man göra haha.
5 gillningar
Innebär det att du skruvar ihop den med en penna? 

Du har alltid något att komma med 
1 gillning
Vita fanns ju som demovara om du vågar ta det, då är det ganska liten prisskillnad. 
Då köper jag hellre ett svart haha, men det lutar mot Gigabyte i vilket fall.
2 gillningar
Det blev Gigabyte.
https://www.proshop.se/Grafikkort/GIGABYTE-GeForce-RTX-4080-SUPER-AERO-OC-16GB-GDDR6X-RAM-Grafikkort/3223963?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
Kan inte vela i all evighet, samtliga kostar ju liknande.
Enda är att det kommer med en svart sladd... men väntar med att beställa en vit extra innan jag ser hur det blir.
4 gillningar