Datorbyggen och hårdvara

Såg det efter jag svarat. :slight_smile: tryckte på svara på det inlägget innan jag läste vidare. :slight_smile: Hoppas det blir bra.
Förresten , OFF topic jag skulle fråga i en tråd om ryggsäck. Har för mig du och nån till köpte någon variant som var bra? Jag letar efter något rymligt, stabilt men inte för tungt. Sak inte vara så att den ser tråkig ut när den inte är fylld. Vill ha lite extra plats om man eventuellt tar med sig gymkläder till jobbet. Plus kunna hänga en cykelhjälm på ett smidigt sätt på väskan. (eller stoppa i när man inte har gymkläder)

Riktigt nöjd! Rekommenderar starkt, min mamma köpte även en tlll pappa haha.

1 gillning

Ska kolla. Dök upp i mitt flöde på FB häromdagen men visste inte om det var bra grejor eller bara en vanlig fb store med skit som ser bra ut men är överprissatt.
Typ alltid 50 %rabatt ett par timmar till just då. Ser ofta snarlikt ut nåt som faktiskt är bra

Såg denna från Revolution Race idag och tyckte den verkar riktigt bra efter kollat på videon.

Ändrat mig gällande chassit, igen. :joy:

Ska ringa Inet när dom öppnar och ta bort det från beställningen.

Ska köra på detta istället:
https://www.inet.se/produkt/6906138/lian-li-o11d-evo-rgb-vit

Hah, du börjar bli nya Edling. :joy:
Båda chassina är Nice, men tror du gör rätt i den du valde nu :+1:t3:

1 gillning

Vem är Edling? Haha.

Jag tror det med! Känns mer premium och vad jag ville ha från början. Vet inte varför jag snålade till på chassit.

1 gillning

Edling är en legend, velarnas konung med @Tobias_Lehning på en säker andra plats. :rofl::rofl:

Jag tänkte skriva att förut var väl Lian Li det man skulle ha :sweat_smile:

Antec :heart_eyes:

Så jävla mycket har jag väl inte velat haha.

Jag svarade på vem Edling är, inte att du velade. :rofl::rofl:

Blir mycket dyrare med Lian Li då jag behöver köpa till alla fläktar men får vara värt det.
Kommer behålla Phantek AIOn så kanske är snyggast att köpa till fler phanteks D30-fläktar då

Till ditt försvar har du inte beställt hem saker och sen skickat tillbaka dom för att sen köpa samma prylar igen :joy:

2 gillningar

Hahaha :joy::+1:t3::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 gillningar

Haha nej nu har jag ändrat mig medans ordern är pågående.

Har nu bett Inet ta bort chassit från beställningen.

Har två Lian Li nu som jag velar lite på.

https://www.inet.se/produkt/6906132/lian-li-o11-vision-vit
Vision har glas där uppe så då sätter du AIOn på sidan istället och så kan man sätta tre fläktar under samt två där bak.

https://www.inet.se/produkt/6906138/lian-li-o11d-evo-rgb-vit
På EVO kan jag sätta AIO i toppen och sen tre fläktar på sidan och under samt en där bak.

Har läst lite och tror inte flödet är någon vara i vision.
Dock tror jag enbart EVO går att göra spegelvänt?
Kommer ha datorn på min vänstra sida.

På min sista stationära hade jag ett Chieftech High Tower :joy:
Fanns väl någon vision om vattenkylning av Core2Duo:n som var ny då och rätt klockningsbenågen :joy:

Gick sen över till MacBook :nerd_face:

...och så var det roliga slut. :grinning:

Skapligt skryt man körde på minhembio för länge sen. Är iof fortfarande en helt ok dator förmodligen :joy:

3 gillningar

Haha nja! Men sen man fick jobbdator är behovet ännu mindre för en privat, går nog veckor mellan jag rör Macbooken där hemma :slight_smile:

Spelar gör jag ändå inte, men jag är ju ändå lite avis på @Bluish , för det är kul att bygga datorer :smiley:

2 gillningar