Bubblanträff för oss i Stockholm

Tänkte att det hade varit kul med en bubblanträff för alla som bor i och strax utanför Stockholm. Vi som är sugna kan väl försöka komma överens om ett datum och plats för lite mat och dryck?

7 gillningar

Episk idé ju! Känns som vi är rätt många ändå som bor i Stockholm :blush:

1 gillning

Föreslår en vardagskväll efter löning – vilken spelar mindre roll. Är ofta bortrest på helgen.

1 gillning

:+1:t2::+1:t2: 🫶🏻, låter episkt - rätt dag bara så kommer ja :relaxed:

1 gillning

Du är bara rädd för att åka på en Sevis-fylla...

2 gillningar

Jag tar med ett portabelt brunnslock.

Är jag i Stockholm är jag på, när och var spelar ingen större roll. :slight_smile:

Du dricker ju inte. :wink:

Drack inte :wink:

1 gillning

Vad kul detta ska bli!

Har tagit fram lite datum så kan ni väl rösta på det som passar bäst?

  • Torsdag 1 juni
  • Fredag 2 juni
  • Torsdag 8 juni
  • Fredag 9 juni
  • Torsdag 15 juni
  • Fredag 16 juni

0 röster

Röstade på 1 juni.

Kan inte 15 och 16 juni. Min fru är i Spanien med jobbet då så det är jag som både lämnar och hämtar sonen.

Man är ju sugen men svårt på vardagar.

Vardagar vill man inte åka på en Sevis-fylla... Tro mig :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Ser ut att spreta lite..:sweat_smile:. Jag har svårt alla tider. Men kan nog komma loss några. Men ej säker.

Lite långt bort! Men ifall det är någon som vill äta korv på macken i Ullatti så är jag med.

3 gillningar

Bättre att vi hittar ett datum som fungerar för alla så kom med fler förslag alla ni som är sugna!

Eller ta en kall öl i Bangkok med mig.

Röstar förövrigt på 1 juni, inte för att jag kan men så att @Zop får vara med! :innocent:

1 gillning

Jag kan bara 1 och 8 juni av datumen ovan. Men anpassa er inte efter mig. Kör det datum då flest kan komma.

Vi anpassar oss efter alla! Kan lika gärna vara en måndag mitt i juni för min del.

1 gillning